מתחם הייעוץ של לוינסקי
 
שאלה 283188
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

שלשולים עם גלולות קלייר האם צריך רופא נשים?

נופר בת 22 | כתבה את השאלה ב-19/03/20 בשעה 10:58

הי .
אני משתמשת כבר 4 חודשים גלולות קלייר והיה בסדר עד עכשיו .
לא היו תופעות לוואי חוץ מהפרשות חומות עד עכשיו .
אתמול התחלתי לשלשל שעתיים אחרי שנטלתי גלולה
והיום שוב אחרי 40 דקות .
למה זה קורה מישהו יכול להסביר לי ?
כדאי ללכת לרופא נשים ?
מה צריך לעשות ?
תודה לעוזרים !

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (0) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "Safe Sex"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->