0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

טיפול אצל קב"ן+קבלת תרופות, מונעת נהיגה?

חייל משתחרר בן 21 | כתב את השאלה ב-20/05/20 בשעה 11:14

שלום לכולם,אני מעוניין להתחיל ללמוד נהיגה(התחלתי ללמוד לפני תקופת השירות הצבאי אך בעקבות הגיוס זה נעצר.).
מפה לשם קב"ן הביא לי תרופה מסוג אסטו,רשם שיש חרדות לחצים וכו'.
לא נטלתי לעולם את התרופה ובנוסף ציינתי שהכל תקין(בכל פגישה שהייתה עם קב"ן לאחר מכן).
הלכתי לרופאת יחידה,רשמה לי בחלק של הטופס הרפואי שהרופא אמורה למלא,שאכן טופלתי ע"י פסיכיאטר ואת הסיבה(שם ציינה את כל מה שהיה רשום על הנייר,כולל התרופה אסטו).
הלכתי להתייעץ עם המורה נהיגה שלי,ואמר לי לגרוס את הטופס הירוק וכשאני אשתחרר ללכת לקופ"ח ושם כבר להחתים.
השאלה האם כל הסיפור הזה יכול לדפוק לי את ההוצאה של הרישיון? במידה ואעשה את זה עכשיו עם הטופס הנוכחי או שעדיף לחכות לשחרור ושם להחתים ולהתחיל את התהליך? והאם זה יכול לעשות לי בעיות גם באזרחות??
תודה רבה לעונים!!!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->