מתחם הייעוץ של לוינסקי
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מאחר לי המחזור אחרי שלקחתי פוסטינור, חלק מהתופעות לוואי? לגיטימי?

אנונימית בת 18 | כתבה את השאלה ב-13/06/21 בשעה 20:38

אני ממש בחרדות, הבן זוג שלי גמר בפנים ונקרע הקונדום, לקחתי פוסטינור, זה היה לפני שבועיים ועכשיו שאני אמורה לקבל מחזור אין מחזור.... כבר 3 ימים אין מחזור!!!
אנילא יודעת אם זה משהו שהוא באמת בסדר, קראתי והתייעצתי עם אנשים ובאמת שמעתי שהגלולה הזאת חזקה ומשפיעה על כל אחת בצורה אחרת אבל אני באמת מפחדת, זה משהו שהוא בסדר שלא לקבל בכלל מחזור אחרי שלוקחים את הגלולה הזאת? או שהוא יאחר בצורה שהיא ממש משמעותית משאר הפעמים הרגילות?
הייתי שמחה לדעת גם למה זה משפיע ככה על המחזור?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (0) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "Safe Sex"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->