פיננסי וכלכלה פיננסי וכלכלה
 
שאלה 386908
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך מתמודדים עם חברה בנוגע לחבילה אבודה שלא הייתה בלוקר איסוף?

מבולבלת בת 20 | כתבה את השאלה ב-09/10/24 בשעה 11:41

הלכתי לאסוף משלוח מאייהרב בסך בערך 250 שקל לפני החג מלוקר כי התקמצנתי שיגיע לי הביתה. טעות שלי. וכשבאתי לפתוח את הלוקר שמעו מנעול כמה פעמים אבל שום לוקר לא נפתח וזה אמור להיות אוטומטי.
סגרתי את הדף לרענן והמשלוח היה כתוב כנאסף ואחרי כמה דקות גם חזרתי לבדוק בכל מקרה שלא נפתח אבל לא נראה שזה קרה. ואפילו ניסיתי לפתוח כמה לוקרים בעצמי ולא עבד כמובן.

השגתי את החברת לוקרים רק תוך כמה שעות ואמרו שיבדקו וישלחו שליח אחרי החג.
היום הודיעו לי שאתמול כשהשליח בא הוא פתח את כל התאים לסריקה כי החבילה לא הייתה במקום ולא היה אותה באף אחד מהם.

מה עושים במקרה כזה? את אייהרב אני מנסה להשיג וזה לא ממש עובד והחבילה גם כתובה כנאספה ובכללי החברת שילוח מתייחסת אליי באדישות קשה, כאילו אני אחראית על זה שהם איבדו אותה.

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "פיננסי וכלכלה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות