0 אנשים צפו, 0 כתבו תגובות, 0 דרגו את התגובות

איך לקדם את העסק שלכם בצורה טובה באינסטגרם

מערכת Ask people | הטיפ פורסם ב-02/05/21 בשעה 19:01

איך לקדם את העסק שלכם בצורה טובה באינסטגרם
  קרדיט: FREEPIK

 

אחת הפלטפורמות החשובות לקידום דיגיטלי עסקי היא אינסטגרם. לאלו מכם שחיו תחת הסלע בשנים האחרונות, מדובר ברשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים, שהחל משנת 2012 נמצאת בבעלות פייסבוק. אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות הפופולאריות באופן כללי, ולרשת המושכת צעירים ומבוגרים כאחד. במדריך זה נרחיב על הצעדים הראשונים לקידום עסקי באינסטגרם וניתן מספר טיפים.

 

הצעד הראשון – פתחו פרופיל עסקי


במידה ואין לכם פרופיל עסקי באינסטגרם הצעד הראשון הוא לפתוח פרופיל כזה. פרופיל עסקי מקנה לכם אפשרויות שימושיות ונקלט אחרת באלגוריתם של אינסטגרם. במידה ויש לכם פרופיל אישי, ניתן להמיר אותו לפרופיל עסקי בהגדרות הפרופיל. 

 

ביסוס ראשוני של הפרופיל


לאחר שפתחתם את הפרופיל יש לבסס אותו מעט: קודם כל, חשוב לדאוג לתמונת פרופיל הולמת. תמונת הפרופיל יכולה להיות הלוגו של העסק שלכם, או כל דבר אחר שאתם מוצאים לנכון. זכרו כי תמונת הפרופיל היא התמונה שמופיעה כאשר אינסטגרם מציעה לגולשים להיכנס לפרופיל שלכם ולעקוב אחריו ולכן מדובר בבחירה חשובה.

צעד נוסף שיש לעשות הוא להרחיב על העסק שלכם באודות – שעות פעילות, מיקום וכל מה שנראה לכם רלוונטי. במידה ויש לכם אתר עסקי קשרו אליו, וכמובן קשרו גם לחשבון  הפייסבוק שלכם.

 

מה ההבדל בין סטורי לפיד?


כאשר אנחנו מעוניינים להציג תוכן, אנחנו יכולים לעשות זאת בשני מקומות: הפיד והסטורי. הפיד הוא המקום המרכזי באפליקציה, ובו מפרסמים תוכן שנשאר קבוע (אלא אם אתם בוחרים למחוק אותו באופן יזום). הסטורי לעומת זאת הם "סיפורים" בניהם מדפדפים הגולשים שמוצגים למשך 24 שעות בלבד. הסטוריז מופיעים כעיגולים בראש המסך (ולעיתים גם בפיד עצמו) וניתן ללחוץ על אחד מעיגולים אלו כדי להיכנס לסטורי של משתמש ספציפי.

כשאתם מקדמים את התוכן שלכם חשוב לשים לב אם מדובר בפיד או בסטורי שכן יש תוכן שמתאים יותר לפיד לעומת תוכן שמתאים יותר לסטורי. מלבד זאת, יש לעשות התאמות טכניות: למשל, אורכם של סרטונים בסטורי הוא קצר יותר וסרטונים ארוכים מצריכים יותר מסטורי אחד. 

 

קניית לייקים – מה זה והאם כדאי?

 

אחת הדרכים הנפוצות כיום להגדלת התנועה לפרופיל עסקי הוא קניית לייקים ועוקבים. מדובר למעשה בתשלום לחברה חיצונית כגון סוציאל בוסט שמספקת בתמורה לייקים ועוקבים נוספים לעמוד שלכם. לא מדובר בלייקים פיקטיביים, אלא ביוזרים אמיתיים מחו"ל וכך הם נתפסים בעיני האלגוריתם של אינסטגרם.

חשוב להדגיש כי לכמות העוקבים והלייקים שלכם באינסטגרם ישנה השפעה כפולה על התנועה בעמוד שלכם:

  • השפעה על הגולשים: כאשר גולש נכנס לעמוד אינסטגרם חדש, ישנו סיכוי רב יותר שיישאר מעט בעמוד, יעבור על הפוסטים, יעשה לייקים וישאיר עוקב אם מדובר בעמוד ויראלי ופופולארי – כלומר עמוד שיש לו מספר רב של עוקבים וכמות גדולה של לייקים על הפוסטים.
  • השפעה על האלגוריתם: אינסטגרם נוטה לקדם את מה שפופולארי ואהוב. קניית לייקים ממשתמשים איכותיים שמנפחת את החשבון שלכם גורמת לאלגוריתם לקדם את החשבון שלכם, כך שאותם עוקבים קנויים יוצרים בסופו של דבר עוקבים אורגניים.

למעשה, קניית לייקים לאינסטגרם יוצרת תנועה שמזינה את עצמה – בהתחלה קונים לייקים ויוצרים כסות של חשבון פופולארי, ועם הזמן גולשים נכנסים לחשבון ועוקבים אחריו כך שהוא הופך לפופלארי באופן אותנטי.

 

כיצד לבחור חברה שמוכרת לייקים באינסטגרם?


ראשית כל חשוב לוודא כי הרכישה נעשית באופן מאובטח עם חברות סליקה אמינות. שנית, יש לבחור חברה המספקת מערך תמיכה שתהיה זמינה באופן מהיר ומיידי לכל שאלה ולכל עניין. שלישית – המחיר: היום ישנה תחרות רבה ואין צורך לשלם מחירים מופקעים על עוקבים – בחרו חברה שתספק עוקבים ולייקים במחיר נמוך.

 

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף תגובה... גם מבלי להירשם!
אבל, אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
בהרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת תגובות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לתגובות שלך
מעקב אחר התגובות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת תגובות ותגובות

הוספת תגובה ללא הרשמה

טרם נכתבו תגובות. כתיבת תגובה כעת