0 אנשים צפו, 0 כתבו תגובות, 0 דרגו את התגובות

קידום אתרים אורגני באמצעות כתבות שיווקיות

מערכת AskPeople | הטיפ פורסם ב-18/05/22 בשעה 13:53

קידום אתרים אורגני באמצעות כתבות שיווקיות
קרדיט תמונה: 123RF

נראה שלאחרונה להיות אורגניים זה באופנה, אבל לא רק כשזה נוגע לאוכל או לאורח חיים, אלא גם כשזה נוגע לקידום אתרים. איך גורמים לאתר שלנו להיות מדורג הכי גבוה במנוע החיפוש?

 

 

משתפים תוכן

 

אז מהו קידום באמצעות כתבות שיווקיות? זהו בעצם תחום הכולל כתיבה והפצה של כתבות, במגוון מקומות שונים. הכתבות האלו נועדו לקדם את העסק או את האתר של חברה מסוימת, והכל באמצעות קישורים, מילים שהחיפוש שלהן חוזר במנוע החיפוש ותוכן ענייני על שירותי החברה.


קידום אתרים אורגני כרוך ביצירת תוכן קבוע בעל ערך ואינפורמציה, אשר ייקרא על ידי גולשים שונים באינטרנט, שאולי מחפשים מוצר או שירות מסוים שהכתבה שהם קוראים תספק להם. כאשר הגולשים מחפשים נושא כלשהו במנוע החיפוש, הם ישר מועברים לדפי אינטרנט המדורגים גבוה ביותר, וקשורים לנושא שחיפשו. מה שזה אומר, הוא שאנשים בעלי אתרים יכולים לפרסם תוכן וכתבות משלהם, לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש ולהסתכל מה הם הנושאים שאנשים מחפשים.

כל עוד תחפשו את המילים הנכונות – תוכלו להביא אלפי משתמשים חדשים לאתר שלכם – והכל בזכות הכתבות השיווקיות.

 

 

כתבות שיווקיות – היתרונות

 

פרסום כתבות מציע המון יתרונות בכל הנוגע לקידום אתרים:


קידום אתרים אורגני באמצעות כתבות שיווקיות ייתן לאתר שלכם דירוגים גבוהים יותר במנוע החיפוש, וכל זאת בזכות מילות המפתח בהם תשתמשו – כך, כשתרצו לפרסם מוצר כלשהו באינטרנט, תצטרכו לפני זה לבדוק מה הם החיפושים הפופולאריים ביותר לנושא עליו תכתבו, ותצטרכו להכניס את אותן המילים לתוך הכתבה שלכם. כשהלקוחות הפוטנציאליים יחפשו את אותם החיפושים – הכתבה שלכם תעלה ותקדם אתכם ואת המוצרים שלכם. דבר נוסף שכתבות שיווקיות יתנו לכם הוא הגדלה של הסמכות והאמינות של האתר שלכם – הרי אם יש טקסט מעמיק על אותו נושא, כנראה שהאתר אמין ויודע לספק את השירותים שהוא מציע.


כתבות שיווקיות יעזרו לכם למשוך תנועה אורגנית ממנועי החיפוש – שוב, כשאתם מפרסמים כתבות ואנשים מחפשים את הנושא שהם צריכים, הוא קופץ להם במנוע החיפוש ולכם יש כניסות אורגניות לאתר. בעזרת הכתבות תוכלו להפנות סמכות נוספת לדפים אחרים באתר שלכם, והכל באמצעות קישורים פנימיים – מה זה אומר? אם לדוגמה אתם מדברים על מוצר כלשהו בכתבה שלכם, אבל רוצים להפנות למוצר נלווה שיכול להועיל בשימוש, תוכלו להוסיף קישור למוצר ולהפנות את המשתמשים לכניסה ישירה אליו.

 

 

אז איך עושים את זה?

 

כתבות שיווקיות נהיות מעניינות וקלות, כשאתם מכינים תהליך שמתאים לעסק שלכם, וכמובן לגולשים אליהם אתם מנסים להגיע. תהליך הפרסום יכול להשתנות מאתר לאתר, אך הבסיס הוא זהה לכולם.

  1. בחירת נושא – לפני שאנחנו מתחילים בכלל לכתוב כתבה שיווקית, אנחנו צריכים לבחור נושא שימשוך ויעניין את הקהל והלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אם אתם חברה שמעוניינת לקדם שירותים שאתם מציעים או מוצר תקופתי, עליכם לבחור את הנושאים החשובים שאותו מוצר מקיף, מה השימוש שלו, אילו אנשים משתמשים במוצר ובאיזה מקרים, ורצוי שזה יהיה משהו מעניין, רלוונטי וקולע. נסו אפילו לחבר רשימת שאלות שעלולות לעלות בהקשר לאותו המוצר, ובכתבה ענו על כל השאלות כדי לתת כמה שיותר מידע רלוונטי.
  2. מחקר של חיפושים – שלב נוסף שעליכם לעבור לפני שתתחילו לכתוב את הכתבה שלכם הוא למפות את מילות המפתח שניתנות במנוע החיפוש. הכתבה שלכם צריכה להכיל מילות מפתח שיעזרו לקידום האתר שלכם – איך זה עובד? הגולשים מחפשים את אותה המילה או צירוף המילים הפופולארי, וקופצים להם כל האתרים עם אותן המילים, שבניהם יהיה גם האתר המושקע שלכם.
  3. ניסוח ברור – כשאתם כותבים תוכן שיווקי לאתר שלכם, הכתיבה צריכה להיות רהוטה, מעניינת וסוחפת. לא כולם רוצים או יכולים לכתוב כך, אז אחד הפתרונות הוא לשכור כותב תוכן שיעזור לכם למצוא את המילים המתאימות לכתבה הבאה שלכם. אם בכל זאת החלטתם לכתוב לבד, תדאגו שהנושא יהיה מובן ומעניין מתחילתו ועד סופו. הכתבה לא צריכה להיות ארוכה מדי, אך עניינית.

 

כל כתבה שיווקית באתר שלכם היא הזדמנות למשוך עוד תנועה, לקבל מנויים ולקוחות חדשים – אל תזניחו את זה, חשוב לשמור על רצף, ולכתוב על נושאים שמעניינים את הלקוחות הקיימים שלכם ואת הלקוחות העתידיים שלכם.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף תגובה... גם מבלי להירשם!
אבל, אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
בהרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת תגובות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לתגובות שלך
מעקב אחר התגובות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת תגובות ותגובות

הוספת תגובה ללא הרשמה

טרם נכתבו תגובות. כתיבת תגובה כעת