
תמונה: freepik
כיום, אם אין לעסק שלכם נוכחות משמעותית באינטרנט - אתם מפספסים קהל רב ובעקבות כך גם רווחים. קיימות דרכים רבות לקדם אתרים באינטרנט, ביניהן שיבוץ שלהם באתרים חיצוניים אחרים. באתרים כדוגמת ASK PEOPLE, קיימת פלטפורמה לשאילת שאלות וקבלת עצות באופן אנונימי מקהל הגולשים. אך האם ידעתם שאתר זה למעשה יכול לעזור לכם לקדם את העסק או המותג שלכם? אם אתם רוצים לדעת עוד, קראו את המאמר שלפניכם, המפרט על כל הדרכים שאתרים כאלה עוזרים לקידום אתרים אחרים.
איפה באתר כמו ASK PEOPLE ניתן למצוא מאמרי קידום?
בעידן הדיגיטלי של היום, ישנם אינספור אתרים שמקדמים מוצרים ושירותים באמצעות צורות תוכן שונות. צורה אחת כזו היא מאמרי קידום מכירות, שהם מאמרים שנכתבו במיוחד כדי לקדם מותג או מוצר מסוים. לרוב מאמרים אלה הם אורגניים ומספקים תוכן בנוסף לקידום עצמו – ועוזרים לתהליך קידום אתרים SEO.
רוב הפלטפורמה של ASK PEOPLE ודומות לה מתבססות על תוכן שיוצרים הגולשים השונים, אך גם מערכת האתר מספקת תוכן. דבר זה קורה בעיקר בלשונית הטיפים, בה צוות הכותבים של האתר מספקים טיפים בנושאים שונים. אנשים שמגיעים לאתר כדי לבקש עצה או לתת אחת, לפעמים ימצאו את המענה למה שחיפשו דווקא בפינה של הטיפים ולא בשאלת שאלה ישירה. זה המקום שלכם ושל העסק שלכם להתברג פנימה - אם העסק שלכם יכול לעזור לאנשים בתחומים שונים, אתם יכולים להכניס את העסק שלכם כטיפ אל תוך האתר.
קישורים ישירים
אחת הדרכים שבהן אתרים חיצוניים יכולים לעזור לכם לקדם את האתר שלכם הוא באמצעות קישורים ישירים אל בית העסק. כאשר מאמר תוכן כולל קישור לאתר המותג שלכם, אנשים יכולים להגיע אליו ביעילות ומהירות. קישורים אלה חשובים לצרוך קידום אתרים לא רק בגלל שהם מאפשרים לאנשים להגיע אל האתר, אלא גם מאחר והם מאותתים למנועי החיפוש השונים שאתרים אחרים רואים באתר העסק שלכם אתר סמכותי ואמין. ככל שלאתר יש יותר קישורים שמקשרים אליו- כך גדל הסיכוי שהוא ידורג טוב יותר בתוצאות החיפוש. כך אתם יכולים לעשות אופטימיזציה של SEO, שהוא תחום קידום העסק במנועי חיפוש כגון גוגל.
חשיפה למותג ולאתר שלו
דרך נוספת שמאמרים קידום באתרים חיצוניים יכולים להועיל בקידום לאתר שלכם היא באמצעות חשיפה של אנשים לעסק ולמותג שלכם. על ידי קידום מותג באמצעות מאמר תוכן אנשים רבים יכולים להיחשף אליו וכך תרוויחו קהל חדש. הנראות של העסק משופרת, וכך גם הרלוונטיות והפופולריות שלו. שימו לב שאתרים כגון ASK PEOPLE הם בעלי תנועת גולשים רבה, בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. דבר זה מאפשר לכם לפרסם את העסק בפני קהל רחב מאוד של אנשים.
מחקר מילים
אחת הדרכים בהן מומחי שיווק דיגיטלי מקדמים אתרים היא באמצעות מחקר מילים. מחקר זה בעצם מחפש את מילות המפתח בהם אנשים משתמשים כדי למצוא מידע, שירותים ומוצרים שונים במנועי החיפוש. באמצעות שימוש במילים הנכונות, תוכלו לצרף אותם למאמרי התוכן באתר חיצוני ולקשר בינן לבין המותג שלכם. דבר זה מייצר חשיפה חיובית ותהודת קהל שיכולה להועיל רבות לאתר שלכם ולקידומו.
לסיכום
לסיכום, מאמרי קידום מכירות באתרים חיצוניים יכולים להועיל משמעותית לקידום האתר שלכם וזאת במספר דרכים. בין אם זה באמצעות קישורים חיצוניים, חשיפה לקהל רחב או דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש - מדובר ביתרונות רבים שכדאי לשקול בעת שאתם מחפשים אסטרטגיות שיווק דיגיטלי עבור העסק שלכם.
המערכת האוטומטית של AskPeople זיהתה תגובתך תוכן המצריך את בדיקת צוות האתר
(תוכן שיווקי ללא הסכמה / פוגעני / לא חינוכי / ניסיון להעברת מס' טלפון / כתובת Email)
תגובתך נשלחה לבדיקת צוות האתר.