שלום לכולם,
אני תלמיד בכיתה ט, כיתת מצויינות.
אני חושב שאני תלמיד טוב, תמיד היו לי ציונים יפים וכנראה בגלל זה אני מתבאס מכמעט כל ציון שלא עבר את ה-90 ובמקצועות מסויימים את ה-95.
ביסודי הלך לי מעולה, אני לא זוכר שקיבלתי ציון לא טוב (אולי פעם אחת) מתישהו שם.
הגעתי לכיתה ז, כיתה חדשה, כיתת מצויינות, רמה חדשה.
מצב חברתי מעולה ושנה פשוט מדהימה, בשנה זו הציונים שלי היו די נמוכים (הרוב בין 85 ל95 אבל במקצועות כמו אנגלית ומתמטיקה קיבלתי ציונים של 60 עד 80 ובבחנים מסוימים אף פחות מ-60, בבחנים בודדים) אבל למרות הציונים האלה הרגשתי טוב עם עצמי.
כיתה ח הגיעה והיא היתה פשוט מושלמת, קצת בעיות חברתיות עם תלמידים מסוימים שהיו חברים ממש טובים שלי והיום הם פשוט... חברים.
אבל זה לא הפריע לי כלכך (לא לטווח הארוך בכל אופן) והציונים היו בשמיים, באמת.
כיתה ט, הכיתה הנוכחית.
ברבע א רוב הציונים היו מדהימים למעט שתי מקצועות שבהם קיבלתי 84 ו-83 ועוד אחד שבו קיבלתי 83 בבוחן.
הבטחתי לעצמי שברבע ב (שבסיומו מקבלים תעודת מחצית) אני אשתפר, מה קרה בפועל? הציונים די צנחו ומתמטיקה היה הקש ששבר את גב הגמל, קיבלתי קצת יותר מ-60 בבוחן שידעתי את החומר שלו מעולה, כמוני, כמעט כולם קיבלו ציונים נמוכים והרוב (שלא כמוני) נכשלו, אבל עדיין זה ציון לא טוב.
כמו כן היה ה-80 בספרות, אישית אני חושב שזה ממש אבל ממש גרוע.
השבוע היה לי מבחן במתמטיקה (לא אגיד היום כי אני לא יודע מתי השאלה תעלה) ובאמת שאני חושב שלא הלך לי טוב (שאלה אחת לא סיימתי ובאחת כנראה טעיתי).
אני לא יודע למה זה קורה אבל אם זו באמת הסיבה זה ממש מטופש.
עד הרבע הזה לא הייתי מתכונן למבחנים בכלל, טיפה טיפה לאנגלית.
ברבע הזה התחלתי להתכונן למבחנים יום יומיים לפני (רק למה שאני חושב שצריך) ודווקא בהם אני מקבל ציון נמוך, זה ממש מבאס...
יש לכם עצות איך כדאי ללמוד טוב יותר? לשפר זיכרון? להתרכז יותר? או אולי פשוט איך לא להילחץ לפני ובזמן המבחן..?
תודה לעונים. :)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025