שלום, אני עובדת באחת החנויות הנוחות בארץ.
לפני כמה ימים, חשתי כי הזכויות שלי נפגעות בעבודה.
הייתה לי משמרת ערב וסכמתי עם המנהל שלי שאני יחזור במונית הביתה (לא הייתה לי תחבורה ציבורית). אך יום לפני המשמרת היה לי חוסר בקופה של 37 ש"ח. המנהל שלי אמר לי " יש לך חוסר המונית עלייך ". כאשר ראיתי את הודעה בכיתי, הרגשתי שלאף אחד לא אכפת מהזכויות הבסיסית שלי, חשתי צורך להעביר את הנושא למנכ"ל, במטרה לחדד את הנהלים כדי שלא יפגעו בעבודים נוספים בחברה, ובנוסף כדי שעובדים נוספים יעזו לפנות אליו כאשר הם חשים שפוגעים בהם.
ניתן לציין, שלאחר ששלמתי על המונית פניתי למנהל שלי לפני שפניתי לבכירים בחברה, אך הוא טען שזה היה בצחוק (בצחוק שלמתי על מונית, בצחוק הזכויות שלי נפגעו) כאשר פניתי למנהלת מעליו היא טענה שזה היה בצחוק,ושזה כולה 37 ש"ח. אמרתי לה: שאני אדבר עם המנכ"ל ונראה אם הוא יטען שזה היה בצחוק .
הנושא הגיע למנהלים הכי בכירים בחברה ולמנכ"ל , מנהל חזר אליי והתנצל, ואמר שהכסף יוחזר לי, ואף הבטיח שהוא יחדד את הנהלים בנושא.
אני חושבת שקצת הגזמתי, מפני שישנם עובדים שאומרים לי שזה כולה 37 ש"ח.
אך הם לא מבינים שזה הרבה מעבר לזה. לפי דעתי חברה מחויבת לעבוד ע"פ הנהלים, מבלי לפגוע בזכויות עובדים.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא האם באמת הגזמתי שפניתי לבכירים בהנהלה?
האם גם אתם הייתה עושים אותו דבר?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות