הלקוח הזה אמנם שילם מראש על הפגישה, אך ביטל ברגע האחרון (כשעה לפני המועד) וזו לא פעם ראשונה שהוא מבריז ואחר כך גם דורש פגישה באותו יום רק כשנוח לו! . מתחילת הדרך אני מרגישה שהוא מנסה לסובב אותי על האצבע הקטנה.
כשביטל, שלח לי הודעה ריקנית ללא כל התנצלות. "אני לא יכול היום אקבע איתך לזמן אחר" .
הערתי לו על כך, והסברתי שאני מחוייבת גם ללקוחות אחרים ואני מצפה שיקח אחריות על הפגישות העסקיות שלנו. נראה כאילו לא אכפת לו... ואני מבחינתי משתדלת ועושה שמיניות באויר כדי לשבץ אותו ביומן והוא מבריז...
ועכשיו בזמן הזה יכולתי לקבל מישהו אחר... חבל לי.
רק אחרי שהערתי - הוא הפטיר סליחה ואמר שצץ לו משהו דחוף.
איך מתנהלים במקרה כזה?
האם פעלתי נכון?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025