שלום,
הציעו לי עבודה בחברה שמטמיעה מוצר CRM לחברות,
העבודה היא בתור HELPDESK אך עם אפשרויות להתקדם ולהתפתח בתחום מערכות המידע.. לא שכל כך הבנתי איך, אבל הסבירו לי שזה אפשרי עם הזמן.
כרגע אני עובד בחברה קטנה אחרת, די עסק עצמאי, שעוסקת בענייני מחשוב כמו טכנאות ושרות חברות קטנות אחרות (חומרה ורשתות).
השאלה אם מבחינת עניין או מקצועיות שווה לעזוב וללכת לכיוון הCRM.. החבר'ה שם מכירים אותי (המשרד שלהם מעל המעבדה שאני עובד בה..) ונלהבים מהאפשרות שאצטרף. ולאן ניתן להגיע מHELPDESK. יש לי ניסיון כטכנאי ואיש רשת וגם עשיתי קורס MSCE בעבר וכרגע אני בכלל לומד תחום אחר - מדעי החברה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות