שאלה 154546
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

חברה שלי הולכת לסטנדאפ עם חברות ובן! משתגע!

אנונימי בן 18 | כתב את השאלה ב-22/01/17 בשעה 22:34

שלום לכולם, יש לי חברה ואנחנו ביחד כמעט 3 שנים.
בזמן האחרון הזוגיות שלנו לא הייתה בשמיים, היינו רבים המון והיא תמיד רצתה להיפרד מימני ואני לא רציתי. לפני כמה ימים הגענו לשיא והיא נפרדה מימני אחת ולתמיד.
כמה ימים לפני הריב אני והיא קבענו שנלך יחד למופע סטנדאפ אבל בגלל שרבנו והיא לא רצתה לראות אותי יותר קבעתי ללכת עם חברים שלי וקנינו כרטיסים.
לא אמרתי לה שאני הולך איתם עד לפני יומיים לפני המופע, היא נפגעה שלא אמרתי לה שאני בסוף הולך איתם ואפילו לא טרחתי לומר לה שכבר הזמנתי כרטיסים. אבל אמרה לי "נפגעתי מזה, אבל לא בצדק זו זכותך ללכת איתם". היא באותו היום התקשרה להזמין כרטיסים לה ולחברות שלה אבל ההתרעה הייתה מאוחרת מדי וכבר אזלו הכרטיסים.
זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רבים ונפרדים זה כבר קרה המון פעמים, בגלל זה היא התעצבנה שקבעתי ללכת עם חברים כי הרי תמיד אח"כ אנחנו חוזרים לדבר והעניינים נרגעים. היום גיליתי שהיא קבעה ללכת למופע סטנדאפ אחר וכבר קנתה כרטיסים עם חברות שלה ובנוסף יש עוד ילד אחד שבא איתם!! השתגעתי ששמעתי את זה ואמרתי לה שאין בעיה שגם אני אסתובב עם בנות אחרות. מה שמרגיז אותי גם שזה מרגיש לי כאילו היא מנסה להחזיר לי על זה שהלכתי עם חברים שלי למופע ולא איתה.
הייתי היום מאוד פגוע מימנה ועצבני כי ראיתי שלא מזיז לה שאני נפגע מזה מבחינה זה בסדר כי היא הולכת בשביל המופע ולא בשביל הילד הזה וגם היא עם חברות.
כשהיא היא באה לדבר איתי אני העפתי אותה מימני (פיזית) ואמרתי לה שאני לא רוצה לדבר איתה, היא הלכה והמשיכה בסדר היום שלה כרגיל וצחקה עם כולם וזה עוד יוצר הטריף אותי. אמרתי לה שהיא מגעילה אותי ושהיא מתנהגת כמו ילדה בת 10 ושאם אני לא הייתי הולך עם חברים שלי למופע היא לא הייתה הולכת למופע החדש עם חברות אלא איתי. ומאותו זמן אנחנו לא מדברים והיא לא שולחת לי הודעות ולא כלום. מה אתם חושבים על כל העניין הזה ? אולי קצת הגזמתי?

האם הגזמתי עם התגובה שלי?

הגזמת
 
89
לא הגזמת
 
5
הגזמת- אבל גם היא לא יצאה בסדר
 
14

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות