שאלה 182427
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בת זוגי רבה איתי לא מעט, האם אני לא בסדר?

בדוי בן 21 | כתב את השאלה ב-16/08/17 בשעה 14:48

היי, אני בזוגיות ארוכה של כמה שנים וזו גם מערכת יחסים במרחק (גרים רחוק אחד מהשניה) ויש כל מיני עניניים קבועים שעליהם החברה שלי רבה איתי. תמיד הריב מתחיל ממנה עקב משהו לא בסדר שאני עשיתי/עושה/אעשה.
למשל שבוע שעבר היה יום האהבה...לא יצא לנו להיפגש באותו יום מכל מיני סיבות אבל כמובן שידעתי על יום האהבה ותכננתי לקנות לה מתנה, שאתן לה מתי שנוכל להיפגש. מפה לשם לא עשיתי באותו יום משהו לכבוד יום האהבה - עשתה איתי "ברוגז" ליומיים ולא דיברה איתי. יש לציין שפיציתי אותה אחר כך והשלמנו. היא הזכירה בריב הזה שביומיום אני לא עושה לה דברים מרגשים, אז לאחר כמה ימים, סתם ככה, עשיתי בשבילה משהו נחמד/מרגש. היא העריכה את זה, יש לציין. היא כן מעריכה דברים, מכבדת ואוהבת.
בנוסף, היום הייתי בבית כל היום, עושה כל מיני דברים בזמני הפנוי...דיברנו בצהריים 3 שעות עד שהיא הלכה למשמרת. התחילה את המשמרת - אמרתי לה שאני הולך לעשות כמה דברים. כעסה עליי שאני לא מדבר איתה בזמן שהיא פה (היא יכולה לדבר תוך כדי שהיא עובדת) ושאני לא מבין אותה ושם אותה בתחתית סדר העדיפויות. בכעס, אמרתי לה שתרד ממני. היא נפגעה. ניסיתי להסביר אחר כך שאני רוצה לעשות דברים בזמני הפנוי וצריך "ספייס" אבל לא בטוח שהיא הבינה...
אני מאוד מנסה להבין אותה, לבוא לקראתה, אני בורח מריבים ורוצה שלום בית מה שנקרא. מנסה להיכנס לנעליים שלה. לראות מה לא בסדר בי, לתקן, לפצות. אני מנסה למצוא פשרות... אני בן אדם מבין שלא רואה רק את עצמו... וכמובן שעכשיו אני מציג את הצד מהסיפור שלי וברור שיש עוד צד למטבע... מהצד שלה, להערכתי, היא בחורה שצריכה אהבה... היא מאוד אוהבת מגע וחום אנושי ולדבר הרבה והמון רומנטיקה... אני יודע שהיא אוהבת אותי, היא רוצה לדבר איתי הרבה ולהיפגש איתי הרבה וזה כמובן מחמיא . אבל מרגיש שלפעמים אין ספייס. יש את הריבים האלו פה ושם, רוב הזמן המצב בסדר.
המצב לא כל כך גרוע אבל יש המון אי הסכמה בנושאים ובמיוחד במה שעכשיו ציינתי.
מה לעשות?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות