שאלה 183232
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מתלבטת לגבי העתיד שלי, האם נכון לחזור לעבוד בליווי?

מורן בת 24 | כתבה את השאלה ב-21/08/17 בשעה 20:37

טוב אז זה עומד להיות ארוך .

אני משוחררת שלוש שנים , אחרי הצבא הייתי גרה עם חבר , עבדתי במלצרות , אחרי שנה נפרדנו והשכרתי דירה משלי , יצא לי להכיר בנות שעבדו בזנות , היה לי פרופיל באתר הכרויות ואמרתי לעצמי אולי כדאי לנסות , מי שפנה אליי קיבל הודעה שאני מארחת בתשלום , ככה זה התחיל , הייתי מארחת אותם בדירה שלי , אחרי חודשיים מצאתי את עצמי זונה במשרה מלאה , הפסקתי לעבוד במלצרות , הייתה לי מודעה באתר שמפרסם שירותי ליווי , הייתי מקבלת ביום 1-4 לקוחות .

שנה שלמה עבדתי בעבודה הזאת , במהלך השנה הזאת פשוט פרחתי (אני יודעת שקשה לאנשים להבין את זה אבל זה האמת), התחלתי ללמוד לתואר ראשון בפתוחה , הייתי מתאמנת כל יום כמה שעות ,הרגשתי שאני מתפתחת בהרבה תחומים , הייתי מתנדבת עם ילדים , היה לי כסף לתרום לאנשים שזקוקים לכסף יותר ממני , במקביל חסכתי סכום יפה , התחלתי ללמוד שפה חדשה , תכננתי ללכת לחוגים שמאוד מעניינים אותי (בתור ילדה לא הייתי בשום חוג) ,נרשמתי לספרייה ואני קוראת הרבה , בלימודים הייתי מצטיינת בתואר שנחשב מהתארים הכי קשים שקיימים .

אחרי שנה בעבודה קרתה לי איזושהי בעיה בריאותית (שאינה קשורה לליווי) שנה שלמה הייתי במצב רע , הייתי בדיכאון , לא עבדתי , לא למדתי , לא התאמנתי , בקיצור כלוםםם , נלחמתי בבעיה הבריאותית שלי , אחרי שנה ניצחתי וכיום אני בריאה לחלוטין.

בתקופה הזאת מה שהחזיק אותי על הרגליים היה הכסף שחסכתי , חשוב לי לציין במהלך העבודה שלי בליווי לא עשיתי סמים , לא בזבזתי סכומי כסף על תיקים , בגדים , תכשיטים , חייתי די רגיל , רק קצת יותר טוב אבל לא בצורה משמעותית

חשוב לי לציין שבזמן העבודה שלי בליווי המון דברים שנחשבים לנורמליים בסקס לא הייתי עושה , תמיד הייתי חייכנית ונתתי המון יחס, חום ואהבה , אבל מעולם לא סבלתי בשביל לספק את הלקוח , הגישה שלי הייתה - מה שנראה לי ומתאים לי נעשה , מי שלא מתאים לו יכול ללכת , אני לא מרגישה מצולקת , אני לא מרגישה פגועה נפשית , להיפך אני מתגעגעת לזה (לכסף ולאפשרויות שנפתחות לי לחיים).

במהלך התקופה שחליתי הייתי בדיכאון , ותמיד אמרתי לעצמי "זה מה שאני שווה להיות זונה , בשביל זה הגעתי לעולם?" והחלטתי שאני אבריא אני יחפש עבודה רגילה.

תמיד אני משווה את העבודה בליווי לעבודות אחרות שבהן אני אוכל לעבוד, אני אוכל לעבוד בעבודות של 30 שקל לשעה , וקשה לי מאוד המחשבה כי אני רוצה להתפתח אני רוצה ללמוד , אני רוצה להתנדב ,אני רוצה לעשות ספורט, אני רוצה לקרוא ספרים ,אני רוצה לתרום כסף לאחרים , אני רוצה ללמוד שפה חדשה , אני רוצה ללכת לחוגים.

אם אני אבחר בעבודה חדשה 90% מהדברים שציינתי לא יהיו אפשריים בגלל חוסר זמן וכסף כל החיים שלי יהיו קשים הרבה יותר .

הסיבה שאני לא רוצה לחזור לזנות היא , יש לי קול בלב שאומר שזו לא הדרך הנכונה , אבל תכלס אני לא רואה סיבה נראית לעין , אני ביומיים האחרונים לא מפסיקה לחשוב על זה .

אם אני אעבוד בעבודה רגילה כל הכוחות שלי ילכו בשביל לממן לעצמי את הדירה והמחיה (הדירה שלי כולל שכירות , ארנונה , ועד בית , חשמל , אינטרנט , יס ושאר תשלומים יוצא 4000) , בנוסף כסף למחייה נניח עוד 1500-2000 , נניח שאני ימצא עבודה במשרה מלאה , נניח ייתנו לי 6000 , אני פשוט אצטרך לחיות מהיד לפה , יהיה לי קשה מאוד ללמוד בפתוחה ולממן בכלל את הלימודים (אם בכלל) .

אני באמת אובדת עצות , הקול הקטן בראש תמיד אומר לי שזה לא הדבר הנכון לעשות אבל כשאני מסתכלת על מכלול הנתונים אני מבינה שזה הדבר שהכי נכון בשבילי לעשות.

למי שהצליח לשרוד את הקריאה עד עכשיו , תודה רבה על זמנכם , אשמח מאוד אם תוכלו לייעץ לי מלבכם , קחו דקה שתיים , שימו את עצמכם בנעליי , תודה :)

 

 

 

--------------------------------------------------

מערכת AskPeople אינה מעודדת זנות אך שומרת על חופש הביטוי לעורר דיון בנושא.

עצות המכילות פניות והצעות לא יאושרו ע"י צוות האתר

אני בצומת דרכים , במה לבחור ?

ליווי
 
106
עבודה רגילה
 
198
אחר
 
7

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (35) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות