0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הוא השתנה לגמרי, איך להתמודד עם זה?

בודדה בת 16 | כתבה את השאלה ב-31/01/18 בשעה 19:35

אני מצטערת מראש על החפירה, זה סיפור קצת ארוך..
אוקיי, אז לי ולמישהו (נקרא לו החבר שלי למרות שזה מסובך יותר, שנינו לא לגמרי מגדירים את זה ככה אבל נמנע סיבוכים) יש מערכת יחסים שנמשכת כבר יותר משנה, על אף שאנחנו חברים טובים מאוד כבר ארבע שנים ומרגישים אחד כלפי השני רגשות בערך שלוש.
המערכת יחסים שלנו הייתה די מושלמת. אחרי החודשיים הראשונים לא הייתה תלות ולא היה כאב או הגדרות או קנאה ושנינו הסתדרנו עם זה בלי לחץ. אבל לאט לאט, במקום לעשות ספורט יחד, הוא הלך לחדר כושר, בא אליי פחות, יצאנו החוצה פחות ועדיין הרגשתי שאני אוהבת אותו ושהוא אוהב אותי. זה היה תמים ומרגש ומדהים בו זמנית.
תמיד הוא היה חולם על שלום עולמי ועל פתירת ההתחממות הגלובלית ועל לעבור לגור באלסקה ורק לעזור שם לחיות ולרוץ ולשמוע מוזיקה. לבנות את הבית שלו לבד, מ-0, ולבשל כל יום את הארוחות ממצרכים טריים. זה מה שהוא אהב. עד ליום ראשון.
ביום שני בבוקר הוא התחיל לקחת אטנט, תרופה נגד הפרעות קשב וריכוז והוא נהיה תלמיד למופת. אטנט כוללת ארבעה סוגי סמים שונים, שגורמים לאופוריה, שמחה וקשב. עברה עליו שנה קשה מאוד (אני לא אפרט מטעמי כבוד כלפיו) והשמחה המזוייפת שהכדור נותן לו, ועוד עמידה בציפיות של ההורים שלו בלימודים, די משכיחה ממנו את מי שהוא היה.
מהרגע שראיתי אותו הרגשתי שמשהו השתנה ועכשיו אני בדיכאון כבר יומיים. וויתרתי על חברים שאמרו לי שהוא שמוק, שהוא יגרור את הציונים שלי למטה ביחד עם שלו, היו כאלו שאמרו שהוא מנצל אותי ורק הוא ראה שאני בוכה ולא שחרר עד שהפסקתי, זה היה אמיתי. עכשיו אני בוכה באמצע הכיתה, לבד, הוא רובוט מדי בשביל לשים לב.
עזבו את ההשפעות הבריאותיות (שלפי העלון לצרכן אחת מהן היא מוות פתאומי, מה שרק מלחיץ אותי יותר), הוא נהיה מודל לכל מה שאני שונאת. צביעות, עזרים תרופתיים כדי לשפר את עצמך, חייכן שמדבר רק על בעלי חיים. הוא הפסיק לשמוע מוזיקה, הוא רוצה עכשיו להיות פיזיקאי או שיט, אין לו כוח לחלומות על אלסקה. אטנט מגביר את הדופק שלך אז אסור לו לעשות יותר ספורט והוא בסדר עם זה, למרות שביום ראשון הוא דיבר איתי על זה שהוא רוצה לחדש את המנוי לחדר כושר. זאת האהבה הכי גדולה שלו בחיים.
אין יותר תשובות מתחכמות קטנות שרק הוא יודע לתת ואין יותר נשיקות חפוזות כשאף אחד לא רואה כי אין בו טיפה של חשק מיני. הוא לא מבשל יותר, למרות שהוא מעולה בזה, כי האטנט גורם לחוסר תיאבון אז הוא כבר לא אוכל ולא שותה כמעט בכלל.
הוא לא אותו בן אדם וכמעט כולם חוץ ממני מעודדים את זה, למרות שהוא היה מושלם ומלא ביטחון ועכשיו הוא איזה רובוט חביב המורים.
אני לא יכולה לראות אותו ככה אפילו, זה לא מי שאני אוהבת ומבחינתי זו איזה רוח שמחללת את הגוף שלו.
בבקשה תעזרו לי.

מה אני אמורה לעשות?

להסביר לו שאני נגד התרופה הזאת ולתת לו לבחור
 
17
פשוט לתת לו להנות מזה שהוא עומד בציפיות של אמא שלו
 
3
להפסיק לדבר איתו
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות