התחלתי עבודה חדשה לפני מספר חודשים, ובמסגרת העבודה הייתי אמור לעבוד מול מישהו חיצוני שאמור לעזור לי לבצע עבודה מסוימת. לצורך כך הוא ביקש ממני מסמכים מסוימים ולמעשה לתת לו כל חומר שקשור בעניין שהוא אמור לעזור בו. אני שיתפתי פעולה ושלחתי לו. המסמכים ששלחתי לו היו ככל הנראה שגויים(לקח זמן עד שהבנתי מה בדיוק הוא רוצה). אחר כך שלחתי לו מסמכים נוספים אחרים. העניין הוא שהמסמכים הראשונים ששלחתי הם מסמכים שלא אמורים לשלוח אותם כיוון שהם עולים כסף. ובאותו רגע שכחתי מזה. אחר כך בזמן שדיברתי עם מישהו אחר המנהל וידא איתי: "לא שלחת לו את המסמכים שעולים כסף כן?". כנראה מחוסר ריכוז היה לי בראש רק את המסמכים השניים ששלחתי אז אמרתי לא מה פתאום שלחתי רק מה שמותר. אחר כך נזכרתי ששלחתי את מה שאסור גם.עכשיו מה לעשות? אני מצד אחד מפחד שזה יתגלה האם לדווח לו על זה? או אולי רק לדבר עם הבחור ששלחתי לו ולהגיד לו שמע זה בטעות נשלח תוכל בבקשה למחוק. או אולי לשכוח מזה ולקוות שאף אחד לא ישים לב מה לעשות???
עשיתי בעצם שתי טעויות הראשונה כמובן ששלחתי את המסמכים
השניה כמובן שגם שהמנהל וידא איתי אמרתי לו שלא שלחתי.. בלי כוונה כמובן
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות