אני נמצאת עכשיו בעבודה שאני מתקדמת בה
וגם כשאני עולה רמה ומקבלת יותר ויותר סמכויות בטיפול מול הלקוח
(בהתחלה הייתי נציגה של תחום אחד ועכשיו אני של שלוש תחומים מורחבים)
זה הרבה יותר עבודה מנציגים רגילים,עם אותו הכסף,אבל גם כשזה קצת קשה,
זה משהו שאני כן מצליחה בו ועם הזמן זה נהיה יותר קל.
אבל הבעיה, היא עם הצוות, עם המנהלת ועם ההתנהלות באופן כללי.
מנהלת:אין לי מושג איפה אני עומדת. בכלל. האם אני בסדר או לא בסדר,
אם יש טעויות שעשיתי, ואם כן מהן ומה 'התשובה' כדי שלא אעשה את זה להבא.
לפני כמה שבועות היא אמרה לי שאתמול אמרו לה שרוצים לפטר אותי,אך רק בזכותה הם לא פיטרו אותי. חמודה!! את זאת שלא נותנת לי משוב!!!!
היא אמרה שהיא לא נותנת לי משוב כי היא חושבת שזה לא הוגן לתת משוב כל כך בהתחלה, אבל זה שקר,עובדה כשגם כשהייתי בתחום התמתחות הקודמת שבאותו התחום הייתי וותיקה לא היה משוב. זה נורא פשוט, אין לה כח.
היא יכולה כל היום להסתובב ולמלמל על כמות הטעויות שאנחנו עושים או שאנחנות חוזרים שוב ושוב על אותן הטעויות,
אבל אם את לא אומרת מה הטעות שעשינו ואיך נכון לעשות, למה את מצפה שנדע בפעם הבאה לא לעשות את זה?
למה אני צריכה להיות כל הזמן במקום שאני לא יודעת איפה אני עומדת?
אני כל הזמן ממשיכה ומתקדמת אבל אני מרגישה שאני כל הזמן על חבל דק של רגע מפיטוריים מיידים. כי הרי החברה חושבת שהמנהלת שלי כן נותנת לי משוב, וחוץ מפעם ב- לדברים מסויימים, אין משוב שוטף ועקבי.
והיא גם מסרבת באופן אקטיבי לתת משוב, לא רק בגלל עצלנות גם כשהייתה שיחה קבוצתית ואז היא פלטה שיש לה רשימה של משפטים שלא להגיד ללקוחות,
ואז היא השתתקה ואמרה שתגיד מאוחר יותר, אמרנו לה שאנחנו רוצים לשמוע עכשיו והיא סירבה אמרה שתגיד אחר כך- או במילים אחרות- לעולם לא.
זה דבר ראשון.
דבר שני זה השיחות הסמויות שהם עושים,שזה לא סמוי בכלל ומעצבן מאוד.
הם לא רק שקופים לחלוטין בטעות, הם בכוונה,
מכירים את הקול המתיילד המגעיל הזה שמדברים עם ילדים קטנים או שמשתמשים בו כדי להגיד סליחה אבל בצורה שיבינו שאתם לא מתכוונים לזה?
בקול הזה הם משתמשים.
או שהם ישאירו אותי עשרים דקות על הקו כדי לקבל כתובת- לא הכוונה לכתובת רק כתובת טיזנאבי 98 צפון ימי פעילות א - ה , 8- 16. על זה עשרים דקות.
הם לא יכולים כמובן לבצע האזנות. כמובן שלא. אני לא מבינה, באמת שלא.
מ הקטע למרר לי את המשמרת יום אחרי יום?
וזה לא ילדים משועממים שמתקשרים לשירות לקוחות,הסמויים מתקשרים מתעודות זהות של אנשים בני 30-40 והשיחה מתבססת לא על ידע אלא ל הסבלנות שלי לשחק את המשחק שלהם ב"אני ואתה נעשה את עצמנו שאני לא יודעת שאתה סמוי ואתה עושה את עצמך מפגר וקשה קליטה בכוונה לראות כמה כח יש לי - לא ללקוחות טיפשים באמת, אלא לשחק אותה שאני לא קולטת שאני מדברת עם המנהלת שלי או עם סמוי אחר".
היום למשל יצאתי באמצע המשמרת, כי כבר לא יכולתי יותר.
היום זה היה היום השני במענה בתחום החדש,ואחרי שעות הפעילות אני עונה לשיחות של תחומים אחרים. אחרי שתי שיחות ראשונות של משהו קצר(שאני גם חושבת שזה היה מטעם החברה). היו לי פתאום עוד שתי שיחות של על התחום שהתחלתי לעבוד בו, למאות שהמענה סגור וקו הטלפון שונה!
אבל שני הלקוחות, אמרו לי לעשות א ב, שזה משהו שרק במענה הקודם אני יכולה לעשות, וגם הם ידעו שאני יכולה לעשות את שתיהם,מה שאף לקוח בשנה וחצי!! שאני עובדת שם, בכלל לא העלה על דעתו,שמי שעונה לקו 1 יכול בסוף משמרת להיות בקו 2.
ומתי זה קרה? יפה. ביום השני למענה,וביום הראשון למענה המלא שלי.
נמאס לי מהמשחקים האלה. נמאס.
אני יכולה להתמודד עם הלקוחות,אני יכולה להרחיב את התחומים שבהם אני יכולה לתת מענה ללקוחות, אבל נמאס לי מהשיחות של הכאילו, האמת?
אני מתחילה לקץחשוב שהמנהלת שלי ושאר האנשים שעושים את השיחות האלה,
לא באמת קולטים שאני קולטת אותם, ואולי הם באמת חושבים שאנשים במציאות מדברים(סליחה)כאילו יש להם בעיות נפשיות או מוגבלות שכלית ברגיל.
יש דברים נוספים, כמו שהם פשוט לא שמים עלי.
השבוע הייתה אמורה להיות לנו תמיכה. מסתבר שלנו, זה לא אני.
אלא זה ממי שבאמת אכפת להם, ואפשר לראות את זה בין היתר בכך שהם מקבלים חונכים צמודים למרות שאנחנו באותו הקורס ותמיכה מלאה והכוונה אישית.
אני לא, אפילו כשמישהו משם מועיל בטובו לבוא כשאני צריכה עזרה,
הם לא מחוברים למציאות ולמקרה מול הלקוח,פולטים משהו שלא מחובר חמציאות העכשווית ועוד לפני שאני מספיקה להסביר להם שלמקרה הזה זה לא עוזר לי או רוצה לשאול שאלות כי לא הבנתי הם פשוט בורחים.
ואז חוזרים רבע שעה אחר כך ושואלים אם הסתדרתי.
ברור שהסתדרתי, או שהלקוח ניתק את השיחה,קיבל תשובה מופלצת מהתחת,
או שכרגע השיחה שלו בדרך לשיחת מנהל.
ואנחנו רק 6 נציגים. כן כן. 6 פאקינג נציגים.
היום:
1 שהם אוהבים. יש לה תמיכה רציפה ולאחר שעות המענה קיבלה תמיכה אישית ולימוד פרטי בהתנגדויות.
1 אחת נוספת כזאת,אבל לא הייתה היום.
2 בנות נוספות שחסר להם חומר.
1 אחת נוספת שקיבלה ליווי צמוד.
1 אני.
סך הכל המענה החדש היינו 3.
2 קיבלו ליווי צמוד. והיו 3 תומכות. והתומכת הנוספת "הסתובבה בין הבנות"
אז כן, אני מרגישה סופר חרא.
וגם אתמול זה היה ככה.
רק שאתמול היינו 4 ולא 3.
מזל שלפחות במענה הטלפוני(שאמרו לנו לא להתקשר אליו כי הוא רק לנציגים רגילים,אבל אין לי מענה) עזרו לי.
מחר צריכה להיות תומכת 1 על 6 בנות(או עדיין על 4 בנות?)
אחר כך לא מבינים שאני מסיימת בוכה כל משמרת.
כי זאת חרא מנהלת. וחרא התנהלות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות