היי לכולם,
היום בשיעור היסטוריה המורה הציגה את ההערכה החלופית (עבודה להגשה) שמהווה 30% מציון הבגרות בהיסטוריה ככה שזאת נחשבת לעבודה חשובה מאוד... בגדול זאת עבודת חקר בזוגות על נושא בהיסטוריה
הילדה שאני אוהב ממש אוהבת היסטוריה (אני סבבה עם היסטוריה אבל היא ממש אוהבת וטובה בהיסטוריה) והיא אפילו ייצגה את בית הספר בתחרות מחוזית בהיסטוריה ככה שהעבודה הזאת חשובה לה אפילו יותר ממני והיא גם חוקרת ומתעניינת בהיסטוריה אחרי שעות בית הספר וללא קשר לעבודה.
התכוונתי להציע לה לעשות את העבודה איתי (ולנמק בזה שהיא המומחית להיסטוריה בכיתה או כל נימוק הגיוני אחר שלא יסגיר בינתיים את זה שאני רוצה אותה...) אחרי השיעור, אבל למזלי עוד בזמן שהמורה הסבירה על העבודה, היא הציעה (בפעם הראשונה) לי לעשות את העבודה ביחד ולא לאחת מהחברות שלה! מאוד הוחמאתי וכמובן שהסכמתי :)
האם זה אומר שגם היא מעוניינת בקשר וכדאי לי להציע לה לצאת בזמן הקרוב? (שכחתי לציין שבשבועיים האחרונים השתדלתי לדבר איתה יותר ואני מניח שההזמנה לעשות את העבודה ביחד מראה לי שהצלחתי)
או שהיא פשוט תופסת ממני כמישהו שיחסית טוב בהיסטוריה? (הציונים שלי בהיסטוריה באזור ה94-96)
או שסתם לא היה לה מישהו טוב יותר לעשות איתו? (המורה הסבירה על העבודה במשך שני שיעורים אז הייתה הפסקה באמצע כדי שהיא תשאל את חברות שלה אם הן רוצות לעשות איתה את העבודה- היא שאלה אותי באמצע השיעור השני)
או שילוב של הכל ביחד?
סליחה שזה יצא קצת ארוך ותודה לכל מי שיעזור! :)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות