שאלה 255707
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

חברה שלי משקרת לכולם שהיא בת דודה של נועה קירל, לחשוף אותה?

טיקיטאס בת 15 | כתבה את השאלה ב-20/05/19 בשעה 22:26

יש לי חברה שהכרנו בכיתה ג ועד עכשיו (כיתה ט) אנחנו אנחנו החברות הכי טובות. היא תמיד הייתה ילדה מלאת ביטחון ותמיד אהבו אותה אבל אף פעם היא לא הייתה מקובלת וגם אני לא. בכיתה ז היא החליטה שנמאס לה מלא להיות מקובלת מספיק אז היא התחילה לעבוד על כולם שהיא בת דודה של נועה קירל והן בקשר מדהים בשביל שיהיו לה יותר חברים. בהתחלה היא ביקשה ממני לשתף איתה פעולה ואף פעם לא הסכמתי אבל הבטחתי לא לחשוף את השקר שלה כדי שלא תיפגע לה התדמית.
היא מעריצה מאוד גדולה שלה, היא הולכת למלא הופעות שלה והיא פגשה אותה מלא פעמים אז יש להן מלא תמונות ביחד שהיא תמיד מראה לאנשים בשכבה ובשנה האחרונה זה ממש עובד. פתאום כל הזמן מדברים איתה ורוצים לשבת לידה בשיעורים (למרות שאני יושבת לידה אבל רוצים תמיד שאני אקום), מסתובבים איתה תמיד בהפסקות וכל הזמן מדברים איתה על נועה. היא יודעת על נועה מלא דברים שאי אפשר למצוא בהרבה אתרים כי או שהיא אמרה אותם במקום אחד ספציפי או שהיא הצליחה להשיג את המידע מעמודי מעריצים אחרים שלה והיא מספרת את המידע הזה לכולם וכולם ממש מתלהבים שהיא יודעת עליה מלא ושהן בקשר כלכך טוב.

היא נהייתה בעיקר השנה הילדה הכי מקובלת בשכבה והיא מאוד מנצלת את זה והיא נהנית מזה. גם השנה בעיקר בגלל שבשכבה מלא יוצאים ביחד לכל מיני מקומות ועושים מלא מפגשים ומסיבות אצל העשירים והמקובלים של השכבה היא כל הזמן מוזמנת ומצטרפת אליהם, ושוב מדברת על נועה כמו תמיד. היא כל הזמן מבקשת ממני לשתף איתה פעולה ולהגיד שנהייתי חברה טובה של נועה גם בגלל הקשר שלהן אבל אני אף פעם לא הסכמתי כי אני לא רוצה להפיץ שקרים כאלו כי זה לא האופי שלי, אבל מתחיל באמת לעצבן אותי כמה שהיא מנצלת את המקובלים והעשירים של השכבה וכל הזמן הולכת למסיבות בריכה אצל הטחונים ונפגשת עם שאר המקובלים ואחרי זה מספרת לי הכל.

היא ניסתה לבקש מהם כמה פעמים לצרף אותי גם למפגשים ולמסיבות בריכה כי היא מאוד רוצה שאני אהיה חלק מזה איתה אבל הם לא הסכימו כי אין לי קשר לנועה קירל ואין לי הרבה כסף ועכשיו אני צריכה לשמוע שכולם אוהבים את החברה הכי טובה שלי בגלל שקרים שהיא מפיצה ופתאום היא מקובלת והיא נפגשת עם עשירים בוילות הענקיות שלהם עם הבריכה וזה ממש מעצבן אותי.
דיברתי איתה על זה כמה פעמים אבל היא אמרה שהיא לא מתכוונת להפסיק עם השקר הזה כי עכשיו זה מאוחר מדי וגם כי היא מאוד נהנית מלהיות המקובלת של השכבה שלנו. אני שוקלת לחשוף אותה ולשלוח לקבוצה של הכיתה שלנו את השיחות שלנו עוד מלפני שנתיים שהיא החליטה להתחיל את השקרים האלו ולהפסיק אותה מלהיות המקובלת שכולם אוהבים בזמן שאני בצד. אני לא יודעת מה לעשות, כדאי לי?

מה לעשות?

להתעלם
 
558
לחשוף אותה
 
83
לשקר איתה כדי שיאהבו אותי גם
 
30

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (28) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות