שאלה 27094
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אני לא יכולה יותר לחיות עם האבא הזה, איש שרוט!

גל בת 17 | כתבה את השאלה ב-01/05/14 בשעה 00:00

אבא שלי הוא פשוט איש שרוט, כל דבר קטן שאני אומרת ולא מוצא חן בעיני ישר הוא צורח עליי כאילו אני מינימום רצחתי בנאדם.
אז מה אני כבר יכולה להגיד לו?
למשל היו פעמים שהייתי צריכה עזרה במתמטיקה והוא ישב איתי לעשות את השיעורי בית, אני שונאת להתלונן על אנשים שבסה"כ מנסים לעזור לי אבל הוא באמת לא יודע ללמד מתמטיקה. אני מסבירה לו שאני לא מצליחה אבל הוא ממשיך באותה שיטה של לנסות לרמוז לי איך פותרים את התרגיל גם אם אני מסבירה לו אלף פעם שאני לא הבנתי את החומר הוא ממשיך ומשפיל אותי וגורם לי להרגיש כמו מפגרת ואני מתחילה לבכות ואני אומרת לו שאני לא רוצה עזרה יותר והוא מתחיל לצרוח עליי.
יש לי עוד מלא דוגמאות כאלה אבל היום הוא שבר את השיא. נסענו ליום הורים אחרי שאני כבר כמה ימים חולה ומקיאהומתפוצץ לי הראש ואחרי שלמדתי כל היום למתכונת בספרות והוא שואל אותי סתם כל מיני שאלות. אז ביקשתי ממנו יפה להעביר את הנסיעה בשקט כי מתפוצץ לי הראש ואני צריכה שקט והוא מתחיל לצרוח והוא נסע חזרה הביתה.
עכשיו הקטע הוא שמבחינתו הוא בנאדם מושלם, אי אפשר לתת לו ביקורת. בגלל זה הוא כל כך התעצבן, וכבר קרו כמה מקרים שבגללם לא הגעתי לדברים חשובים (כמו יום המא"ה של הצבא, בייביסיטר במשפחה שאני קבועה אצלם...).
אני פשוט לא יכולה יותר להתמודד עם בנאדם ששם את האגו שלו לפני הילדים שלו. אני לפעמים מתפללת שההורים שלי התגרשו רק בשביל שאני לא אצתרך לסבול את האגו שלו יותר, אבל אני יודעת שזה לא יקרה.
הוא פשוט בטוח שהוא מושלם וקשה לו לשמוע אחרת, כל פעם שיש לנו ריב הוא מעוות אותו למקומות הזויים! וקשה לי להיות צבועה ולשמור את מה שאני חושבת עליו לעצמי, גם לי כבר היו התפרצויות עליו שאני לא גאה בהן אבל להגנתי זה אחרי זמן שהוא צורח עליי ומשפיל אותי על כל ביפס שאני אומרת.
אני לא יודעת מה לעשות, כבר דיברתי עם אמא שלי על זה והיא דווקא רוצה שאני ארגע כי אבא שלי עקשן ואי אפשר לשנות אותו, אני, נערה בת 17 צריכה להיות בוגרת וסבלנית בריב מול ילד בן 50!! זה נשמע לכם הגיוני?
אני לא יודעת עוד מה לעשות חוץ מלספוג את זה עוד שנה עד הצבא, אבל באמת שזה כבר קשה לי ואני לא מסוגלת.
אני מאוד יודה למי שיענה וינסה לעזור לי..

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (9) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות