התקבלתי למוקד שירות לקוחות של IKEA סיימתי את הקורס והתחלתי שבוע שעבר לענות לשיחות והן ממש קשות:( אני בחורה עדינה וממש קשה לי כשצועקים עליי או מדברים בצורה לא יפה, אני לוקחת את זה ממש ממש קשה,ורוב הלקוחות שמתקשרים זה על פגמים במוצרים שהם קנו ועוד מלא תלונות..
מבחינת השעות זה משהו שממש מסתדר לי ובגדול הצוות והאחמ"שיות ממש טובות!
אבל קשה לי עם הלקוחות העצבניים ובפרט כשרובם כאלה ואני לא כול כך שולטת בחומר:(
תעזרו לי..מה לעשות????
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות