אני עובד בחברת שירות לקוחות גדולה ..
אני צריך להתמודד יום יום עם אנשים עצבניים ,כועסים ,דורשים תוצאות מייד!
חלק מהאנשים גם דורשים "מנהל עכשיו!" ורוצים תשובה על המקום. לפעמים אין לי דרך
לספק להם תשובה או פתרון מיידי ואני באמת נאלץ לטלפן למנהל להגיד לו את זה...
ומי שעבד בשירות לקוחות או מי שמכיר את התחום בוודאי יודע שאם אתה מעביר שיחה למנהל ,המנהל לא אוהב את זה בלשון המעטה..
לפעמים המנהל שולח אותך לכל הרוחות ,לפעמים הוא מתעצבן ,לפעמים הוא נוזף בך ולפעמים הוא רואה בזה חוסר התמודדות..
לאחרונה אני מעביר הרבה שיחות מנהל וזה לא כל כך מועיל לי..אם אתם מבינים אותי..
מצד אחד אני מספק מענה מקצועי ויודע את העבודה ,אבל מצד שני אני נאלץ נתקל במענה באנשים חסרי סובלנות שלא מוכנים לקבל תשובה חוץ מ:"פתרון קסם עכשיו או מנהל!"
וזה כבר עולה לי על העצבים....
לפעמים אני מרגיש שיש לי צורך פשוט לענות להם בשנטי למרות שהם צועקים לי באוזן ...
פשוט להיות רדום איתם או משהו כזה.................
מנהל אז מנהל ,לא אז לא. רוצים להקשיב לי? בבקשה. לא רוצים ? לא צריך.
בעיה שלהם...
למה אני צריך לנסות לדחוף להם מילים באמצע שהם מדברים ולהסביר להם שהם אומרים שטויות?
אני מרגיש צורך לעבוד בשנטי ולשים כבר זין על כל העולם.....
אני יכול להתמודד עם חולי נפש ,אבל שהחולי נפש לפחות יקשיבו לי ויתנו לי לדבר!!!
ויש הרבה חולי נפש שמתקשרים אליי... תאמינו לי.....
יש לכם טיפים איך להתמודד עם מצבים כאלו חברים?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות