שלום
אני עובדת בחברת תקשורת מובילה מזה שנתיים וחצי ,בניתי לעצמי מוניטין הובלתי את עצמי להצטיינות והשם שלי צועד לפניי.
לפני 3 חודשים החליפו לנו מנהל מקסים שהוא פשוט נדיר במנהלת שלא הכרתי ולא ידעתי מה היא מי היא ומה שיטת העבודה שלה!!
מההתחלה נתתי את ההזדמנות גם לה וגם לי לבנות מערכת יחסים חברותית בהתאם לתנאי העבודה,בקצרה שיהיה לי כיף לבוא לעבודה וכיף להתנהל מול המנהלת שלי ..
כל מה שהמנהלת שלי ביקשה בוצע,אם זה במכירות אם זה בעזרה בשעות נוספות גיבוי חברים לצוות הכל מהכל..
לאחרונה קראו מספר קטעים שגרמו לי להרגיש כאילו המנהלת שלי מחפשת אותי בקטנות וזה גרם לי להבין שלמנהלת שלי יש בעיית אמון מאוד רצינית עד כדי כך שהתחלתי מיוזמתי להיות הכי הכי שקופה שאפשר כדי לא להשאיר ספק או חוסר אמונה מצידה כלפיי...אך לצערי זה גם לא פטר אותי מחוסר האמונה שלה...
אתמול הגעתי למשמרת וקיבלתי בום לפנים
היא קראה לי ונתנה לי מכתב אזהרה עקב פנייה של מחלקת ביטחון פנימית של החברה
שטענו כי אני ניכנסתי למנוי של מכר/חבר וביצעתי החלפת מספר ללא תיעוד וללא שיחה מוקלטת במערכת על מנת להוכיח זאת (ככה לטענתם) ובנוסף טוענים כי ביצעתי זיכויים מרובים ללקוחה שאינם מוצדקים..
אמרתי למנהלת שלי שלא קרה כזה דבר ולא ברור לי למה ישר נותנת מכתב אזהרה מבלי לבדוק?
היא ידעה לסכם את התשובה בזה ש ״מחלקת ביטחון בדק את זה ואת עברת על הקוד האתי״
שאלתי איזה קוד אתי אם מדובר על שרות שנתתי לללקוחה? וציינתי בדגש כי הלקוחה אינה מכרה/חברה שלי
והמנהלת שלי המשיכה להתעקש שעברתי על הקוד האתי - למרות שלא בדקה על איזה זיכויים מדובר ואם ישנה שיחה מוקלטת בנוגע להחלפת מספר ...
היה ברור לי שאני לא יכולה לעבור על זה בשתיקה , ישר פניתי למנהל מוקד ודרשתי לעבור למנהל אחר (מקווה שאתם מבינים בשלב הזה של המקרה כי זה אינו הקטע הקריטי היחיד שקרה לי איתה)
אמרתי למנהל מוקד כי זה מאוד קל מבחינתי לשים את התג ולהגיד תודה רבה אבל אני צריכה את העבודה הזו כי אני אוהבת אותה וגם כי אני זקוקה לכסף, אבל אני לא יכולה להתנהל מולה בצורה כזו ...המנהל מוקד אמר שיצטרך לבדוק את הנושא ולכל המאוחר יחזיר לי תשובה מחר (היום)
הבטחתי למנהל מוקד שאני אוציא לו את השיחה המוקלטת לגבי החלפת מספר שעשיתי ללקוחה וגם אעביר לו את הזיכויים שביצעתי ללקוחה
תנחשו מה ? יש שיחה מוקלטת שעשיתי החלפת מספר ללקוחה וידעתי אותה על עלות , ותנחשו מה עוד ? סה"כ הזיכויים שעשיתי ללקוחה מסתכם ב 39.90 ש"ח ...
העברתי את הנתונים שבדקתי למנהל מוקד במייל להמשיך בדיקה וטיפול
המנהל מוקד לא החזיר לי תשובה
המנהלת שלי התקשרה אלי ואמרה לי שביום ראשון יש לי פגישה עם המנהל מוקד שבפגישה היא גם תהיה נוכחת וגם משאבי אנוש יהיו נוכחים (אל דאגה לא קיבלתי זימון או שימוע)
בסוף השיחה פתאום התחלתי לשמוע את קולה המתחנף של המנהלת שלי אשר מבקשת ״ אשמח לשוחח איתך לפני הפגישה במידה ותירצי כמובן ״
זאת הייתה התחנפות רצינית
אמרתי לה ״אין לי על מה לשוחח איתך,כל מה שהיה לי להגיד אמרתי,אבל אם תירצי לדבר בכיף כולי אוזן ואין לי בעיה״
השאלה שלי היא כזאת
מחלקת הביטחון נכנסו למנוי הפרטי שלי לפרוט שיחות שלי ללא אישור שלי כדי לראות אם הייתה התנהלות טלפונית או הודעות מול הלקוחה שעשיתי לה את העסקה
(לצורך ביצוע יישור קו חשוב לי שתבינו כי מיוזמתי מסרתי ללקוחה את המספר הסלולרי האישי שלי כי היו לה בעיה בניודים , אני והלקוחה שלי התנהלו בשיחה טלפונית רק בנוגע לנושא תקלת הניודים שהייתה לו ותו לא "
האם אוכל להגיש תביעה משפטית על חדירה לפרטיות ללא אישור שלי ?
האם המנהלת שלי יכולה לקבל מכתב אזהרה על התנהלות לא תקינה ועל רצונה לתת לי מכתב אזהרה ללא בדיקת הנושא ונקיטת אמצעיים רלוונטים על מנת למנוע עוגמת נפש ?
אודה להתייחסותכם בהתאם
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות