0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

האם עישון מריחואנה פוגע במיניות?

מישהו בן 22 | כתב את השאלה ב-21/04/20 בשעה 21:27

שלום,
אז הכותרת קצת מטעה(כי אני עונה ולא שואל) אבל מכיוון שאין על זה כלום ושום דבר ברשת(לפחות בעברית) אז אני משאיר אותה בתקווה שזה יעזור לאנשים בעתיד ושהפוסט יקפוץ במנועי החיפוש.

אז עישנתי כמה שנים, זה התחיל מפעם בשבוע והגיע בהמשך לכמה פעמים בשבוע ואף לכל יום קצת לפני השינה.
כבר לא מעט זמן אני סובל מבעיות קשות בליבידו (למעשה הוא נעלם לגמרי), הזקפה במיטה לא הייתה טובה ובכללי חיי המין נקברו(גם כשעישנתי פעם בשבוע). חיפשתי הרבה מאוד זמן את הגורם לזה ועשיתי את כל הבדיקות הרפואיות והטסטוסטרון והכל היה תקין. חשדתי בירוק אבל כל ה"כתבות" וה"מחקרים" שקיבלתי בגוגל הוכיחו בדיוק את ההפך; אתרים נוצצים ומרשימים מחדירים לכם שוויד משפר את חיי המין, החרמנות משתפרת, והמון כותרות מהממות של "How Weed Can Improve Your Sex Life?" וכ'ו וכ'ו.... בסופו של דבר נפל לי האסימון ומצאתי אולי פוסט וחצי באיזה אתר אמריקאי מפוקפק שזה בדיוק מה שקורה לעוד ועוד גברים (לא יודע לגבי נשים).

אין לי ספק שחיי המין חשובים יותר משעה או שעתיים של כיף בערב ובסופו של דבר הפסקתי לעשן לגמרי. אחרי כמה שבועות אני חרמן פיצוצים והכל מתפקד מצוין.
אולי זה פוגע רק בחלק מהמשתמשים, ואולי זה לא פוגע מיד ולוקח לזה קצת זמן, אבל תעשו לי טובה. אל תתנו למראה הירקרק והתמים להטעות אתכם ואל תפלו בפח של "ירוק לא ממכר אחי זה רק פסיכולוגי" ו"זה לא מזיק בכלל, זה יותר טוב מאלכוהול" כי ירוק כן ממכר והוא פוגע כנראה בדבר הכי משמעותי בחיים שלכם והוא הז** שלכם!!!! שלא נתחיל לדבר על חוסר המוטיבציה, על העייפות, על ההשמנה(מאנצ'ים מישהו?) ועל הריחוק החברתי.
אין באמת מחקרים מעמיקים ומתוקצבים מספיק שבודקים את כל ההשפעות על הגוף שלכם, ואולי זה באמת עושה פלאים ונפלאות לרוב האנשים בטווח הקצר, אבל למה להיות שפני ניסוי?

אם משעמם לכם בבית בזמן הקורונה אז צאו החוצה להתאמן. בדיוק הממשלה אישרה לכם להתרחק 500 מטר מהבית.
בריאות לכולם.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (13) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות