שאלה 304358
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

שוקלת להרדים את הכלבה שלי למרות שיש לה כמה שנים לחיות. מה אתם הייתם עושים במצב הזה?

אנונימי בת 19 | כתבה את השאלה ב-27/09/20 בשעה 14:21

יש לי כלבה בת כמעט 14. במשך כל השנים נתנו לה בית חים ואוהב וטיפול מצויין ואנחנו עדיין, אבל אני חושבת שהגיע הזמן להרדים אותה. מעבר לזה שהיא נובחת על כל דבר, דופקת על דלתות חדרי שינה שלנו בלילות כל הלילה, כל לילה, אם משאירים לה דלת פתוחה היא כל רגע נכנסת ויוצאת וזה פשוט לא מאפשר לישון כי שומעים את הצעדים שלה בכל הבית. והיא נובחת בבוקר, בלילה, על אור, על חושך, על מישהו שמחבק מישהו, על הכל היא נובחת כמו משוגעת, היא מוציאה שערות כמו מטורפת. עם כל זה למדנו לחיות 14 שנה וסבלנו בשקט כי כלב זה כלב ואוהבים אותו ללא תנאים למרות שבאמת, ועם כמה שזה קשה להגיד על החיית מחמד שלך את זה, היא בלתי נסבלת ולא הייתי מאמצת אותה אם הייתי יודעת שככה זה יהיה. עכשיו בשנה האחרונה המצב החמיר, יש לה בעיה בשליטה על הפיפי שלה בגלל שהיא כבר מבוגרת, עשינו בדיקות מקיפות של כמה אלפי שקלים והפיתרון של הוטרינר היה לתת לה כדורים שעלו סך הכל 700 שקל רק הכדורים, וזה לא עזר. אנחנו יורדים איתה בסביבות 8 פעמים ביום, כל פעם שהיא מראה סימן של לרצות לרדת מישהו יורד איתה, פעם זה היה פשוט מעיק לרדת איתה כל כך הרבה אבל נסבל, עכשיו, היא אפילו לא מתקרבת לדלת היא פשוט עושה פיפי בבית *כל יום* ואני מתכוונת *כל יום* ואין דרכים למנוע את זה כי היא לא מראה שום סימן של לרדת וזה יכול לקרות גם חצי שעה אחרי שירדו איתה. זה נשמע לאנשים כולה פיפי מה אנחנו מגזימים אבל אני לא צוחקת שבגללה כל האווירה בבית נהרסת ונהיית לחוצה ועצבנית, אמא שלי רבה איתי ועם אח שלי כי היא עשתה פיפי , אח שלי רב עם אמא שלי כי היא לא נותנת לו לנקות בשקט, ותמיד זה מתגלגל לצרחות והאשמות ואם לא זה אז קיטורים של יום שלם מצד אמא שלי. באמת ניסינו הכל, אנחנו לא מחזיקים אותה בבית, יורדים איתה באמת מלא ואין פתרון, הקטע הוא שהוטרינר אומר שחוץ מזה היא כלבה בריאה לגמרי ויש לה עוד כנה שנים (היא גזע מעורב והם חיים הרבה)
עוד משהו שהיא עושה, פעם היה אפשר ללטף אותה להתכרבל איתה, עכשיו היא לא כלבה חמה. היא לפעמים נושכת אפילו ש*אנחנו* באנשים שהיא מכירה מלטפים אותה ובכללי כמו שציינתי קודם היא בלתי נסבלת. בבקשה תענו בלי התייפיפות, אני יודעת שהיא לא עשתנה רע לעולם ושהיא רק כלבה ולא שולטת בזה, אבל לחיות ככה עוד כמה שנים נראה לי לא אפשרי, נתנו לה חיים ארוכים וטובים ואני חושבת שהגיע הזמן להרדים אותה. אח שלי נגד, את אמא שלי אפשר לשכנע. מה אתם הייתם עושים?

עדכון מאנונימי, שואלת השאלה 2020-09-29 14:05:15

דבר ראשון כדי שכל השיפוטיים בתגובות יהיו רגועים. אני לא אקדים אותה. עכשיו רק רציתי להגיב לכל המתייפים שרושמים לי שאני מעצבנת אותם, בגלל ״קצת פיפי״? שכלב עושה פיפי (אפילו לא במקום מרוכז, היא הולכת תוך כדי וממש מפזרת את זה בכל הבית - משהו כמו פעמיים ביום. זה לא קצת פיפי! אז בואו רק נבהיר את זה. או כל מי שרושם לי שלא טיפלתי בה או נקשרתי אליה?! מי אתם חושבים שאתם שתשפטו אותי? אני אוהבת את הכלבה שלי מאוד סליחה שאני חושבת שאיכות חיים של האנשים שגרים בבית עולה מעל עוד שנתיים של כלבה שבמילא סובלת, לא מצליחה לישון, ושותה כל הזמן כי יש לה בעיה בכבד שמן הסתם גורמת לה להרגיש לא בנוח אחרת לא הייתה עושה ככה פיפי ושותה ככה!!! ביקשתי עצה לא שופט! זה חוצפה שאתם חושבים שבכלל תוכלו להגיד לי אם נקשרתי אליה. או ההשוואה להורים שלי אם הייתי מרדימה אותם? אתם לא אמיתיים. מי שרוצה להמשיך לייעץ מוזמן אבל לייעץ זה לא לשפוט ולהחליט אם אהבתי את הכלבה שלי ולהגיד לי שאני בן אדם רע בגלל ״קצת פיפי״ בכל מקרה תודה לאלו שהגיבו בצורה מכובדת.
שמור עדכון

להרדים?

כן
 
23
לא
 
58
בתגובות
 
8

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (19) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות