היי לכולם
אני כיום מנהלת חשבונות במשרד להנה"ח והשכר שלי 35 לשעה.
התעודה שלי היא תיכונית ואת כל הידע והנסיון צברתי בעבודה
מתפקידי בעבודה להזין חומרים ולהוציא דיווחים, לבצע התאמות וחוסרים, להכין את העסק לדוח וכו
רציתי לדעת מה תפקידכם והידע שלכם, אם אתם גם עובדים במשרד של הנה"ח ומה השכר שלכם.
אשמח שתפרטו כמה שיותר ובמיוחד על כמה לקוחות אתם עובדים בחודש ומה דורש הטיפול בכל לקוח.
תודה לעונים
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות