שלום לכולם אני כרגע תלמידה בכיתה י, ואופן הלימוד שמלמדים אותנו בשיעור אנגלית לא מקדם אותי ולא מועיל לי..
נתחיל בהקדמה קטנה כדי שתוכלו להבין מה הבעיה, לאורך כל החטיבה היו מורים לאנגלית, שכמעט ולא היו מלמדים; היינו יושבים בכיתה והמורה לרוב נתנה לנו משימות שנתמודד איתן לבד, או שבקושי הגענו לעמוד 20 בספר, וכשהיה צריך עזרה לרוב היינו צריכים להיעזר במורה פרטי
לאורך כל התקופה של הקורונה שהתחילה שנה שעברה והיינו בזום, המורים ממש "הסתלבטו", זרקו לנו עבודות, בקושי למדנו ונתנו לנו "לשבור את הראש"
אני לא ילדה שמחפשת "שיאכלו אותה את החומר עם כפית", אבל אנחנו צריכים לרוב להתמודד עם החומר לבד, בלי שום עזרה וגם אנחנו מתקדמים בחומר בקצב של צב, כך שגם אפילו בסיס לא היה לנו שסיימנו את החטיבה
עכשיו, כשהתחילה כיתה י הם חילקו את התלמידים ליחידות לימוד "על סמך הציונים שהיו לנו בכיתה ט", ועל "סמך הציונים של מחצית א", רשמתי הכל במרכאות כי המורים האלה לא באמת חילקו לפי הציונים הם חילקו לפי פרוטקציות, למשל הייתה קבוצה גדולה של ילדים שב4 יחידות קיבלו בין 30-40 (מודול E) ואפילו כל המורים והתלמידים דיברו על זה שהיו ציונים נמוכים, ולבסוף החליטו להעלות את כל התלמידים האלו ל5 יחידות, כי תמיד הם אמרו שהתחיל להיות דבר כזה ששואפים באנגלית להעלות כמה שיותר תלמידים ל5 יחידות ולתת להם צאנס
אני גם בין הילדים האלו שנכללת בתוכם,
עכשיו כשאנחנו ב5 יחידות מתי שאנחנו מתרגלים טקסט המורה מקריאה אותו ( טקסט של בערך 6 עמודים) ואז היא שואלת אותנו שאלות, ואז אף אחד לא יודע איך לענות לה כי אף אחד לא באמת ברמה של 5 יחדות, ואז היא כביכול מתפעלת ואומרת לנו שזאת הרמה ושאנחנו אמורים לדעת כי אנחנו ב5 יחידות, וכשלא יודעים היא מתעצבנת ומביאה לנו עוד שיעורים, ולא יודעת את הסיפור שבא מאחורי זה, ואת הסיבות..
כל הטקסטים שאנחנו לומדים אנחנו בכלל לא מבינים וצריכים לתרגם את כל הטקסט כדי להבין, ובמהלך השיעור אנחנו נכנסים רק כדי שהיא תמלא נוכחות וכדי שלא נקבל נזיפה למה אנחנו לא נכנסים, וככה כל השנה התבזבזה בכך שאנחנו לא מבינים כלום, ושאנחנו עונים על השאלות רק לאחר התרגום של הטקסט, חוץ מזה אפילו לא תרגלו שום טקסט מהספר שהביאו לנו בבית ספר, ואפילו לא נגענו בשום עמוד
לא מבינה למה אנחנו צריכים לשלם על ספרים שאנחנו בכלל לא משתמשים בהם? ולמה אנחנו צריכים לשבור את הראש שלנו בשיעור כדי להבין את החומר? ולמה אנחנו צריכים להיכנס לשיעור שבכלל לא מקדם ולא מועיל?
גם נתנו לנו משימה בחופשה של פסח לקרוא ספר של מעל ל100 עמודים ולעשות עליו משימה, ניסתי להתמודד עם הספר והבעיה שאין לי אוצר מילים כל כך מורחב, ושאני בכלל לא מבינה על מה מדובר, כך שאני מוצאת את עצמי צריכה לתרגם כל דף בגוגל תרגום, וגם הגוגל הזה לא מתרגם בצורה לגמרי טובה, אז בקיצור נשברתי מזה והחלטתי לפרוש מהמשימה
אתם מסכימים עם זה שאם מישהו בקושי הצליח להתמודד עם המבחן של מודול E שזה דף אחד, אז מה התועלת שהוא יקרא ספר עם הרבה עמודים שהוא לא מבין?
אני לא אוהבת לקרוא משהו שאני בכלל לא מבינה, ולקרוא במאולץ כדי להראות שעשיתי את המשימה..
אני לא ילדה שתעצלת ללמוד לבד, אבל פשוט יש דברים שלא מובנים ופשוט כמה שאני התאמץ והשתדל כלום לא יעזור..
מה אתם ממליצים לעשות עם הבעיות האלו? האם אתם ממליצים עדיין לקרוא את הספר למרות שזה לא מקדם, רק בשביל ציון למשימה כלשהי?
לדבר עם המורה לא יעזור המורה תסיק מסקנות ותחשוב שאני הבעיה
סורי אם יצא ארוך, אבל אני ממש אשמח אם תכתבו לי עצות
תודה לכולם!!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות