אני יודע שזה הזייתי אבל אני ממש מרגיש שזה זה,
ההזמנה התעכבה ממש אבל, מעבר לרבע שעה ממה שהיה כתוב (שמראש היה חריג מהרגיל), בזמן הזה התכתבתי עם השירות לקוחות, מישהי ממש חמודה שכתבה עם אימוגי והייתה סופר רגישה לסיטואציה ובסוף גם פינקה בקרדיטים שאני מרגיש שהיו מעבר למה שהיה צריך, היא ממש התנצלה והרגיש שיש כימיה. אני יודע שככה הם עם רוב האנשים וזו לא פעם ראשונה שיצא להתכתב איתם, אבל הפעם הרגשתי אקסטרה עיניין, היו בדיחות, היה צחוקים, לא המון כי בכל זאת היא במשמרת, אבל היה שם משהו
אני לא מצפה ליותר מידי, הייתי שמח לטלפון שלה ולנסות להתחיל איתה. יש לי כל מיני רעיונות איך השאלה אם זה מוזר מידי והיא תחשוב שאני קריפי או שהיא יכולה דווקא להבין את זה?
מה הייתם עושים במקומי אם אלו היו התחושות שלכם??
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות