מגיל צעיר הייתה לי נטייה לתפוס דברים במתמטיקה כמובנים מאליו (לדוגמא הקטע של זוויות שוות בטרפז שווה שוקיים קטע של גדלים אנליטית - כמובן שגם טעיתי בחלק קטן מהם ) היו גם כמה דברים שחשבתי שגיליתי ואז גיליתי שמשהו אחר גילה אותם בצורה הרבה יותר טובה, ועוד כמה דברים שידעתי שיש מאחוריהם משהו ואז המורה הסביר עליהם חצי שנה אחרי. (זה די אירוני בהתחשב בעובדה שהציונים שלי חרא במתמטיקה). עכשיו גיליתי משהו חדש (לא נמצא באנטרנט בשום מקום - חיפשתי גם באנגלית), ואני בטוחה שהוא עובד. כשפניתי למורה שלי הוא המליץ לי על אתר כלשהו (האנרגיה של לנסח את החוקיות וליצור את התורה לא שווה את הפוטנציאל שאקבל מהמגזין). נכון לעכשיו אני עומדת בפתח גילוי חדש שיכול ליצור תורה מתמטית חדשה (יש לזה שימוש כלשהו - אבל הוא לא באמת שימושי), כמובן שבדקתי את התורה וגיליתי שהיא עבדה (חוץ משורה יוצאת דופן שיש לה סיבה). השאלה שלי אליכם היא , מה אני עושה? האם יש דרך שבה אני יכולה לקבל את הקרדיט שלי על מה שגיליתי ולמצות אותו? או שהאם אני פשוט צריכה לזנוח אותה כדי שעוד כמה שנים משהו אחר יגלה אותה? אני בכיתת מחוננים (ח) הרמה נמוכה מדי עבורי ואני מקווה שגילוי התגלית הזאת יאפשר לאנשים לקחת את הדברים שלי ברצינות ולתת לי פטור מחינוך חובה או לפחות כמה הטבות (למדתי חלק מהחומר לבגרות בפיזיקה - אבל אני לא חושבת שלהשקיע חצי מהחפש הגדול לסיים אותה שווה לי פטור מהמקצוע לשנה אחת ). אשמח שתאמרו לי בכללי מה לעשות? (במידה שאדע שאני יכולה לקבל קרדיט על הדבר הזה, אז אשב ואנסח הסבר מסודר ואהפוך את זה להיות תורה כמו שזה בראש שלי).
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות