שאלה 366902
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

זה תקין שבעל הדירה מביא כל שבת את כל המשפחה להתארח והשוכר שגר ביחידה צריך לסבול?

לירון בן 28 | כתב את השאלה ב-24/04/23 בשעה 11:46

אם ישנם בעלי דירה שנוהגים להביא בכל שבת את כל המשפחה המורחבת שלהם להתארח זה תקין? יש לציין שבעלי הדירה מתגוררים מעל השוכר ולכן נגרמת הפרעה של ממש לשוכר, מדובר ביחידת מרתף שנשכרת מבעלים של בית פרטי.
האם השוכר צריך לסבול את זה ולנשוך שפתיים אפילו שנגרמת תחושת אי נוחות מכך כי זה בית פרטי שלהם? או שעל השוכר להעיר להם בצורה מנומסת ומכובדת ואם זה לא יעזור אז לא להאריך עימם את החוזה?

עדכון מלירון, שואל השאלה 2023-04-26 20:21:25

יאיר שלום רב - אני מבין מה אתה סובל, כי אני גם סבלתי מרעש מהשכנים המתגוררים מעל בית הוריי וההורים שלי לא רצו לעבור דירה ותוך כדי הלחימה הממושכת עימם הרגשתי שהבריאות הנפשית והפיזית שלי הולכת ולכן העדפתי לעזוב את בית ההורים.
לפי מה שאתה מתאר אתה יכול לבטל את החוזה באופן חד צדדי, לא מגיע לך לסבול ככה ועוד לשלם על כך כסף - תבטל את הצ'קים ותחפש לך דירה אחרת, רק תודיע כבר מעכשיו לבעלי הדירה שאתה מבטל את החוזה כתוצאה מהפרעה של ממש לשימוש סביר במקרקעין שנגרם לשוכר.
בנסיבות העניין ניכר כי אתה גם יכול לבטל את החוזה בשל הטעיה - כי בעלי הדירה לא אמרו לך כי מדובר בבניין רועש, ועל כן הם עשו חוזה שלא בתום לב.
לפי חוק השכירות והשאילה עליך להודיע 60 יום מראש על פינוי המושכר, ולכן אתה צריך להודיע להם כבר עתה על המועד שבו אתה מתכוון לפנות את המושכר.
תבטל את הצ'קים ואם הם יגישו בקשה לביצוע שטר בהוצאה לפועל אתה צריך לטעון כי הצ'קים בוטלו כי כבר לא התגוררת בדירה, עדיף גם שתשמור תיעוד של מצב הדירה בתמונות ובסרטונים וגם תטען לרעש בלתי סביר שבגינו אתה ביטלת חוזה.
אם בעלי הדירה יגישו כנגדך בקשה לביצוע שטר בלשכת ההוצאה לפועל אתה זכאי להגיש התנגדות לביצוע שטר בבית משפט השלום, שים לב שאם עברת לגמרי כתובת אז אתה זכאי גם לטעון לחוסר סמכות מקומית כי אתה עברת לעיר אחרת.
לאור הרעשים שאתה סובל מהם אתה מתאר תנאי חיים שאינם הוגנים ואנושיים, והיום אנחנו כבר בשנת 2023 ומגיע לך לחיות בתנאי חיים הוגנים ואנושיים ורעש אינו מאפשר תנאי חיים הוגנים ואנושיים.
ברעש שאתה מתאר גם לא ניתן להתרכז ואני מתאר לעצמי בתור אחד שהיה בתוך כל הסיפור הזה בעבר שאתה גם נמצא במצב של סטרס מתמשך שיכול להרוס לך את הבריאות.
ההורים שלי גם מתגוררים בבניין רועש ומפאת גילם כבר קשה להם לעבור דירה ולכן הם נשארים וסובלים, אבל אתה צעיר ואתה יכול לעבור דירה ללא שום בעיה - בפרט כאשר הדירה שלך מושכרת.
אני מקווה בשבילך בכל ליבי שתפנה את המושכר ותעבור לדירה שהיא הרבה יותר שקטה ונעימה, כי מגיע לך לחיות בתנאי חיים הוגנים ואנושיים.
ניסיתי לכתוב לך בתגובות אולם לא הצלחתי.
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בית, שכנים ושותפים "

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות