0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך אפשר להמשיך בסקס ובזוגיות עם בת הזוג בלי לחשוב על הרצון בהתנסויות נוספות?

בני בן 24 | כתב את השאלה ב-24/08/23 בשעה 10:11

אני בן 22, סטודנט והכרתי את בת הזוג שלי בתואר. ואנחנו יחד 4 שנים, התארסנו, יש לנו זוגיות מעולה אנחנו חושבים על עתיד משותף.
הפעם הראשונה ששכבתי הייתה בתיכון, זה לא היה מדהים אבל נחמד.. ובין הסקס הזה לסקס עם בת הזוג הנוכחית לא שכבת בכלל.. כך שעד כה התנסתי עם שתי נשים בלבד. הסקס שלנו מצויין והוא כיפי גם בין כל העומס של התואר בחשמל.. אבל, אני רוצה להתנסות עוד או לפחות אני חושב שאני רוצה.
אני צפיתי בפורנו מגיל צעיר כמו כל בן נוער ומשם יש המון פנטזיות וכו.. שמן הסתם זה לא משהו שיש לי בסקס עם בת הזוג שלי. כמו שאמרתי הסקס מצויין אבל זה לא סרט פורנו..
בתחילת הקשר עדיין הייתי צופה בפורנו מדי פעם ומאונן כי זה הרגל כפי שקשה להתנתק ממנו.. והבנתי שזה לא עוזר לזוגיות שלנו ואף קצת מוריד עניין מהסקס אז הפסקתי. ואז חזרתי והפסקתי.. ולאחרונה במשך כמה חודשים אני לגמרי לא צופה ולא מאונן. ואכן הסקס הרבה יותר כפי ומענג.
אבל עדיין יש בי רצון לעשות סקס עם עוד נשים.. יש לי מחשבה מעצבנת שהיא, שחוץ מבת הזוג שלי התנסתי עם אישה אחת נוספת בלבד וזה אולי לא מספיק.
חשבתי על זה המון והבנתי שכדי להגדיל את החשק וההנאה בסקס עם בת הזוג שלי צריך לגוון. וזה עוזר. בין אם בגדים תנוחות וכו.. הצעות לגיוון ייתקבלו בשמחה.
אך עדיין מדי פעם יש לי את הרצון הזה והחרמנות לעשות סקס עם מישהי נוספת ולכן אני מעלה את הפוסט הזה להתייעצות, עם גברים שחווים את אותו הדבר או נשים שיכולות להציע פתרונות.
אני אחדד שביום יום זה לא מעסיק אותי, אבל סתם סרטון ביוטיוב או בפייסבוק או לראות מישהי שניראת טוב ברחוב, גורם לי לחשוב שאני רוצה לשכב עם עוד נשים ולחוות עוד. ושוב זה לא שחסר לי משהו בסקס עם בת הזוג שלי אבל יש רצון קטן לראות עוד ולהרגיש עוד.. והשאלה איך אפשר להמשיך בסקס וזוגיות אם בת הזוג שלי בלי לחשוב על התנסויות נוספות?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות