שאלה 37486
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יצא לי שם של זונה, מה לעשות?

אנה בת 17 | כתבה את השאלה ב-07/08/14 בשעה 13:03

אז ככה, אני גרה בעיר ממש קטנה, קטנה כמעט כמו ישוב, ושמועות רצות מהר!
הייתי במסיבה ביום חמישי בשבוע שעבר, הלכתי עם עוד חברה. הייתי לבושה במכס ג'ינס קצר וחולצת בטן ארוכה. רקדתי. זה מה שעושים במסיבות, לא? רוקדים... בהמשך המסיבה הגיעו כמה בנות לרקוד איתי, בהתחלה לא הבנתי תקטע... אבל הן הגיעו, חייכו אלי ובאו לרקוד איתי, סתם... אז זרמתי, למה לא? זו מסיבה, אני באה להנות ובנות נראות חמודות סה"כ.
היום חברה טובה שלי התקשרה ואמרה שפגשה את דנה (שם בדוי). דנה לא הייתה במסיבה, גם לא חברה שלי, אבל חברה שלי אמרה שדנה אמרה לה שיש שמועות עליי. אני לא יודעת מה הטריף אותי יותר... שהשמועות התפשטו עד כדי כך שדנה הבינה שמדובר בי או השמועות עצמן, שגם הן עלולות להגיע להורים שלי. קראו לי זונה! שהתלבשתי כמו זונה. ורקדתי כמו זונה. ונמרחתי על כולם. איך התלבשתי?!! דנה אמרה שממש מדברים על זה. היו שם בנות שהתלבשו לא פחות גרוע ממני! הייתה שם אחת שראו לה את התחת מרוב שהמכנסון הצמוד שלה היה קצר! זה לא היה בטעות ואולי היא התכופפה וראו לה... היא עמדה כמה סנטימטרים ממני, דיברה עם חברה והתחת שלה פשוט היה בחוץ. עוד אחת מהבנות שם לבשה טייץ ופוש-אפ וכל הציצי שלה היה בחוץ. רקדתי כמו כולן. כולן שם הזיזו את התחת כשרקדו, תנועות של מועדוני לילה ומסיבות זה נפוץ וכולם רוקדים אותו הדבר. אני נמרחתי על כולם??? על מי נמרחתי? הן באו לרקוד איתי, חשבתי שזה סתם בשביל הצחוקים. רקדתי עם בנות, פאקינג בנות! על מי נמרחתי בדיוק?! לא רקדתי עם בנים בכלל.
זו לא הפעם הראשונה שמוציאים לי שם כזה פה. לפני שנה בדיוק, בסוף החופש, הייתה מסיבה של "סגירת קיץ" וגם שם אותו סיפור... רקדתי עם חברות ופתאום באות אלי חברות שלי (ובין היתר בנות שהן לא חברות שלי) ואומרות לי להפסיק לרקות כי מדברים עליי שאני זונה. אני לא רוקדת בשום צורה חריגה! אני לא נשכבת על הריצפה או נופלת על ארבע או מוציאה את התחת יותר מידי. אני מזיזה את המותניים, גם קצת תישבן, כמה צעדים, לפעמים קופצת, מרימה את הידיים ובאמת שאני לא מבינה מה רוצים ממני...
חשוב לציין שאמא שלי מוכרת מאוד בקרב בני הנוער כאן, היא מורה בחטיבה. והילדים האלו לא יודעים לסתום! יש להם פה גדול. ויש כאלו שיודעים שאני הבת שלה. בשנה שעברה במסיבה הזאת של "סגירת קיץ" דנה סיפרה לחצי מהנערים שם שאני הבת של אמא שלי וכשרקדתי אמרו כזה "מה? זאת הבת של המורה?" "זאת הבת של המורה?". לא יודעת מה לעשות ובכנות נמאס לי מהשמועות האלו גם באופן אישי! בלי קשר למי השמועות האלו מגיעות ולמי לא. אני יודעת, אתם בטח חושבים "את לא צריכה לשים עליהם תעשי מה שאת רוצה", "שהחברה לא תכתיב לך מי להיות" וכו'.. העניין הוא שאני לא חיה לבד בעולם הזה! אני חיה עם עוד אנשים, ולמילים יש כוח! וזה כן השם שלי כאן וזה משפיע עליי ואני לא יודעת מה לעשות! ונמאס לי. אני לא זונה ולא מתנהגת כמו אחת כזו! אני גם לא רוצה שזה יגיע להורים שלי, אני לא רוצה לריב איתם.
חשוב לי לציין שכל מקורות המידע בסיפור אמינים - דנה, חברה שלי וכל השאר. כולם מקורות אמינים, לא מנסים לסכסך. לא פרטתי בעניין כי זה לא חחשוב לסיפור, מה שכן חשוב הוא שהמידע שנמסר אלי בדוק אמין ואמיתי.
אשמח לעזרה.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות