היי חברים , אני עצמאי בתחום ניקוי ספות ואני נתקל בהרבה מקרים שלקוחות מזמינים אותי לדוגמא שבוע מראש, קובעים איתי יום ושעה ומבטלים יום, יומיים , שלושה לפני או אפילו באותו יום ולפעמים פשוט לא עונים שאני כבר בדרך אליהם, זה ממש זלזול ולדעתי שזה לגזול פרנסה מבן אדם, כי אני משריין לבן אדם זמן ביומן והוא מבטל ואני נשאר עם חור ביומן ובלי פרנסה באותו היום בזמן שיכלתי לסגור עבודה עם לקוח אחר ולהתפרנס,מה החוק אומר במקרה כזה?
חשבתי לקחת ״דמי רצינות״ של 50 ש״ח ברגע סגירת העסקה, ולהגיד ללקוח שאם הוא מבטל מכל סיבה שהיא מצא בזול יותר, הזמינו בשבילו איש מקצוע אחר, שכח, הדמי רצינות נשארים אצלי, וככה פחות אנשים ירשו לעצמם לבטל אחרי שכבר שילמו כסף.
השאלה מה החוק אומר, ומה הייתם חושבים מהצד השני בתור לקוחות אם היו מבקשים מכם 50 שקלים דמי רצינות?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות