שאלה 43071
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

למה זנות זה לא חוקי/מוסרי?

אנונימי בן 26 | כתב את השאלה ב-18/09/14 בשעה 19:10

היי, שלום לכולם אני אשאר בשם בדוי ברשותכם
אני לא רוצה לעורר ויכוחים וסכסוכים אבל יש לי שאלה רצינית.. אני אשתדל לקצר כמה שאפשר.. אנשים בבקשה בלי קללות והעלבות, אני מנסה לגבש פה דעה ברצינות ואם תתחילו לדבר שטויות או לתקוף זה לא מה שיעזור לי..

קודם כל אני אספר קצת עלי כדי שתבינו איך בכלל הגעתי לכל הנושא הזה.. עד גיל 22 לא היה לי ניסיון בכלל עם בנות, הייתי בתול, התביישתי נורא אפילו לדבר עם בנות על דברים רגילים ולא מינים. מיותר לציין שהמצב הזה הכניס אותי לדיכאון שכולם מסביבי כבר איבדו את הבתולים שלהם מזמן ויש להם בני זוג ורק לי לא. בגיל 22 החלטתי שנמאס לי והחלטתי ללכת לזונה. מאז יצא לי בהמשך השנה ללכת עוד פעמיים בערך. לאחר מכן בשנה שאחרי המינון קצת עלה והיו תקופות שהייתי הולך פעם ולפעמים גם פעמיים בחודש.. וגם תקופות ממש קשות (של חרמנות) שהייתי הולך פעם בשבוע..
היום אני כבר יוצא עם בנות רגילות והיו לי כמה קשרים מאז והביטחון העצמי שלי השתפר פלאים ואני יכול ללכת לזונה אולי פעם בכמה חודשים וגם זה בקושי.. (ולא, אני בכל מקרה לא הולך בזמן שאני בקשר)

השאלה שלי האם זה באמת כזה לא מוסרי? הזונה מרוויחה בפחות משעה את מה שאני עושה ביום שלם במשרה מלאה והיא גם לא משלמת מיסים.. אני לא הולך לזונות רחוב מסוממות וגם לא לבנות שחוטפים ברוסיה נגיד ומביאים לפה לעבוד בכפייה וכו, רק לבנות פרטיות בבתים מסודרים וכו.. מה לגבי חופש הביטוי של הזונה וחופש הבחירה לעבוד במה שהיא רוצה לעבוד? אם היא הגיעה לבד להחלטה שהיא מוכנה למכור את הגוף שלה למה זה לא חוקי/מוסרי?
חבר בעבודה אמר לי שכל הזונות לא משנה איזה עברו טראומה בחיים שלהן ואני חולק עליו. יצא לי לדבר עם כמה מהן והרבה אמרו לי שהן צריכות כסף וזו הדרך הכי מהירה, וחלק אמרו שהן פשוט אוהבות סקס וזה סוג של תחביב (ולכן היא מקבלת למשל רק 2 לקוחות בשבוע ולא 20 כל יום), ואני יכול לספור על יד אחת מקרים שמישהי אמרה שנגיד היו לה בעיות בבית וההורים גרושים וכו (ובכל מקרה לא היה שם מקרה של תקיפה מינית כלשהי). בקיצור סתם דדי אישוז..
יצא לי לראות מישהי שחסכה כסף לתואר והיא עשתה את זה בבערך רבע זמן ממה שלקח לי (לי זה כמובן לקח כמה שנים טובות וגם גרתי בינתיים אצל ההורים) והיא בשנה כבר סיימה לחסוך כשמקביל היא מחזיקה רכב ודירה במרכז והכל לבד.. מה רע?
אני רוצה להיות הוגן ולא סתם לצייר תמונה שהכל וורוד. זה כן קצת יצר אצלי ציפיות מבחינה מינית מבנות רגילות שהייתי איתן ומן הסתם הן לא הצליחו לעמוד בהם וזה גרם לי להתבאס אבל אפשר לומר שכבר מצאתי את האיזון והיום 80-90 אחוז מהזמן אני עם בנות רגילות ורק לעיתים רחוקות כשבא לי להתפנק בסקס מהסרטים (חח זה מרגיש כאילו אני בסרט פורנו;)) אני הולך לזונה..

מה דעתכם? האם זה לא מוסרי ללכת לזונה אם היא מחליטה על דעת עצמה למכור את הגוף שלה? וגם האם יצא לכם ללכת לזונה?
על הסקר גם בנות יכולות לענות לגבי זונה/נער ליווי ממין זכר. ואם אתם חושבים על זה ברצינות תענו בסקר כן.

עדכון מאנונימי, שואל השאלה 2014-09-25 00:35:09

תודה לכל מי שהגיב וענה על הסקר- עזרתם לי מאוד.
למרות מה שחלקכם הציע, לא הגעתי לכאן כדי לקבל חיזוקים לאגו. נכון שעקב מה שעברתי עד עכשיו אני מחזיק בדעה מסויימת, אבל הגעתי לכאן עם ראש פתוח כדי להבין את הצד השני ולמה אנשים באמת כל כך אנטי לתחום הזה ואולי, אם הדעות הנגדיות ישמעו הגיוניות מספיק, גם לשנות את דעתי.
לצערי לא קיבלתי תשובות מספקות. היחידה שהתחילה קצת להישמע בכיוון הייתה גאיה, אבל היא החליטה לפרוש באמצע השיחה.. :O
בכל מקרה שתהיה שנה טובה לכולם!
שמור עדכון

יצא לך ללכת לזונה?

כן (אני בן)
 
50
לא (אני בן)
 
88
כן (אני בת)
 
9
לא (אני בת)
 
77

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (15) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות