שאלה 46717
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

תביעה ייצוגית נגד שכנה שמטרידה את בעלי הכלבים ברחוב, להצטרף אליהם?

תום בן 19 | כתב את השאלה ב-21/10/14 בשעה 23:19

בקיצור יש לי כלבת לברדור. היא מטופלת יפה, משקיעים בה, היא חייה טוב. וכמובן שאני מוציא אותה כל יום וכמובן שאני אוסף אחריה. יש איזו שכנה אחת שהבית שלה ממש ליד המסלול הקבוע שאני יוצא איתה. לפני כמה חודשים כשיצאתי איתה היא בדיוק יצאה החוצה ובדיוק הכלבה שלי רחרחה איזה שיח שמול הבית שלה. היא חשבה שהכלבה שלי מחרבנת (ובבירור רואים שהיא לא) ואיימה להתלונן עליי ולצלם אותי. היא ידעה שלא עשיתי שום עבירה על החוק. אחרי ויכוח קצר היא ויתרה לי. אבל מאז, בכל פעם שהיא רואה אותי, היא ישר מאיימת שהיא תתלונן אם אני לא אאסוף לה. זה כבר ממש מציק ומטריד. פעם אחת היא אפילו עקבה אחריי בשעות הערב כדי לברר אם אני אוסף. אני יודע שזו אישה שיש לה משהו לא בסדר בראש. ואני ממש לא רוצה להתעמט איתה כי בעלה נראה לי איש די מפוקפק אז...

בכל מקרה מסתבר שאני לא הקורבן היחיד שלה. יש עוד שלושה שכנים ברחוב שיש להם כלבים שגם הם סובלים מהצקות ממנה. היא התלוננה על שניים מהם. צילמה אותם בחשאי ושלחה לערייה והם קיבלו כנסות. למרות שבשתי התמונות רואים בבירור שהגוש בתמונה אינו שייך לכלבים שלהם. ובסוף מסתבר שהאישה המופרעת הזו עושה את זה כדי להציק לאנשים שלא באים לה בטוב בלי שום קשר לכלבים.

השכן שהיא התלוננה עליו, הוא הומוסקסואל והוא גר עם הארוס שלו (ולמרבה הצער היא גרה ממש לידו) והיא כמה פעמים צעקה עליהם שלא יראו סימנים שהם זוג אפילו לא בבית שלהם. כשהיא רואה אותם הולכים יחד ומחזיקים ידיים היא ישר מתחילה עם הצעקות והקללות. כשהשכן הציעה לארוס שלו נישואים בחצר ביתם עם כל המשפחה, השכנה התקשרה למשטרה והתלוננה שהם מעשנים סמים!!! מכיוון שהיא הומופובית היא מציקה להם דרך העניין של לאסוף את החרא של הכלב שלהם.

שכנה אחרת היא סטודנית צעירה שאימה עלתה לארץ מאמריקה יחד עם בעלה (אביה של השכנה) ולכן השכנה אינה יהודיה. אבל היא נולדה בארץ, שירתה בצבא וחוגגת את חגי היהדות והנצרות. השכנה הזו שונאת אנשים לא יהודים. פעם אחת היא אפילו צעקה על אבא שלה באמצע הרחוב שהוא התחתן עם "זונה גויה"

שכנה אחרת היא גם צעירה שגרה עם אחיות שלה. היא גרה ממש בקצה השני של הרחוב מהשכנה הפסיכית. אבל היא הולכת עם הכלבה שלה לצד השני כי זו הדרך הקצרה והבטוחה ביותר כדי להגיע לגינה שמיועדת לכלבים. ומסתבר שהשכנה שונאת אותה גם כי השכנה היא "אשכנזייה מתנשאת וגועלית"

חמשתנו כבר יודעים עם מי יש לנו עסק. ובכל פעם שמישהו נקלע איתה למריבה, אנחנו עומדים לצידו. אבל אחרי התקרית שהיא הזמינה לשכן משטרה, ארבעתם הגיעו למסקנה שנמאס להם ממנה שהיא ככה מתנכלת עליהם ומתלוננים תלונות שווא על הכלבים שלהם (היא איימה לשקר שהכלב של השכנים ההומוסקסואלים תקף אותה אם היא תראה אותם מחזיקים ידיים). עכשיו ארבעתם מתכננים לתבוע אותה בתביעה ייצוגית (נראה לי. לא בטוח). היום, כשהוצאתי את הכלבה שלי הלכתי איתה לגינה של הכלבים וראיתי שם את שתי השכנות מדברות. הן אלו שסיפרו לי על התביעה והן שאלו אותי האם אני רוצה להצטרף. אמרתי שאני אחשוב על זה ואחזיר להן תשובה ביום חמישי/שישי

מצד אחד, נמאס לי מהאישה המטורפת הזו ואני רוצה שכל הסיפור המטופש הזה ייפסק ומאוד ארצה לקחת עניין בנקמה הזו. מצד שני אני לא רוצה להכנס לעניינים משפטיים. פשוט לא מתאים לי.
מה לעשות?

עדכון מתום, שואל השאלה 2014-10-22 19:17:22

החלטתי לבסוף לא לקחת חלק בעניין. האנשים שתובעים אותה הם אנשים בוגרים, חכמים, שיודעים מה שהם עושים. אני מעדיף לא להכנס לזה.
בכל מקרה, הם לקחו עורך דין די טוב. ואני מקווה שילך להם.
שמור עדכון

להצטרף אליהם בתביעה?

כן
 
53
לא
 
2

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בית, שכנים ושותפים "

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות