הזמנתי מוצר לפני כחודשיים מאיביי
השבוע פניתי למוכר מכיוון שהמוצר לא הגיע ויום אחרי הוא החזיר לי החזר מלא.
היום קיבלתי את המוצר והוא מעט פגום.
קניתי סט יפהיפה של עגילים ושרשראת פנינים, ופנינה אחת חסרה.
קשה לי לענוד את השרשראת במצב כזה.
אז ככה, מצד אחד אני רוצה להודיע למוכר שקיבלתי את המוצר על מנת להחזיר לו את כספו (זו הפרנסה שלו), מצד שני יש פגם במוצר שהרס לי את חווית הקנייה ואת היכולת להנות מהמוצר.
מה לעשות?
לא לשלם לו כלל ולא לומר לו שהמוצר הגיע לא בא בחשבון, כי זה לא מוסרי לדעתי.
הסט עצמו לא יקר, 30 שקלים (כן, אני סטודנטית מרוששת)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות