שלום רב,
בתחילת חודש מרץ עבדתי חודשיים במקום עבודה.
ב10 לחודש אפריל לא נכנסה לי משכורת.
ב14 לאפריל בשיחת טלפון התברר כי חשבון הבנק שהופיע ב101 לא נכון ולכן שולם כסף לחשבון לא נכון (ואכן הגיע אלי התלוש שמראה ששולם כסף לחשבון לא נכון).
בשיחת הטלפון באותו יום האחראית על השכר אמרה לי שתוך כמה ימים יועבר הכסף לחשבון הנכון, וכמו כן שעלי לעשות תיאום מס כי נלקח ממני מס בשיעור מקסימאלי.
ב15 לאפריל הלכתי למס הכנסה, עשיתי תיאום והעברתי לה אותו בפקס.
היום, התקשרתי לוודא איתה שאכן ב10 למאי יכנס הכסף שיוחזר מהמס שנלקח וכמו כן שאלתי מה בדבר הכסף שמעולם לא הגיע אלי.
היא טענה שהיא שלחה צ'ק בסכום המשכורת אלי הביתה באותו יום (משמע הוא מתעכב בדואר שלושה שבועות), והיא אמרה שהייתי אמור לשלוח טופס 101 חדש כדי שיגיע הכסף לחשבון שלי ולא לחשבון השגוי מהטופס שעבר (והרי אם היתה אומרת לי הייתי מטפל בזה לפני חודש, אבל לא כך קרה ולכן הנושא לא טופל).
מכל הסאגה הזו אני נשאר קצת אבוד, אני לא מכיר את זכויותיי, האם יש למקום העבודה אחריות לשלם לי או טעות בטופס 101 מסירה מהם כל אחריות. והאם "שלחתי צ'ק בדואר" פותר אותם מתשלום בזמן, שהרי ב10 למאי יספר חודש ימים של הלנת שכר.
ובמקרה כזה, לאן אני אמור לפנות - אני גר בירושלים ואתר בתי המשפט לא בדיוק נגיש לכלל, הוא אינו מפורט / ברור דיו.
תודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות