היי שלום, אשמח אם תוכלו לעזור לי.
אני עובדת כחצי שנה בערך ברשת שמוכרת ספרים.
המנהלת שלי ממש בעייתית, היא מאשימה את העובדים בבעיות שלה.
למשל: יש לה בעיית איחורים כרונית, פעמים רבות כשהיא אמורה להגיע בבוקר היא מגיעה רק בסביבות 13:00 ואף לאחר מכן.
לפעמים כשהיא אמורה לבוא ב15:30 ומתקשרים אליה לשאול שאלה
היא אומרת דברים כמו "בגללך אני עוד אאחר" (כשהשעה 11 בבוקר נניח).
שזה מאוד מעצבן.
פעם אחת נניח התקשרתי לשאול אותה משהו, ובו בזמן היא ניקתה את הבית ונשפכה לה אקונומיקה, כמובן שלאחר מכן היא האשימה אותי בכך! ועוד אמרה לעובדת אחרת שבגלל שהתקשרתי אליה.. נשפכה עליה אקונומיקה.
בקיצור, יחס מזעזע.
עוד אוכל לומר שהיא עושה מה שבא לה.
יום אחד רבנו והיא פשוט אמרה לי לא להגיע למשמרת יום למחרת.
יום אחר לא הייתה כמעט עבודה והיא קצרה לי את המשמרת כנגד הסכמתי (אפילו שהסברתי לה שלפי החוק יצטרכו לשלם לי גם אם אני אלך הבייתה.)
הסכמתי בסופו של דבר כיוון שהיא אמרה לעובדת אחרת שהגיעה למשמרת לא להכנס למערכת הנוכחות, כל עוד אני שם, כי אין תקן ל3 עובדות.
ברור לי , שגם קיצור המשמרת שלי, וגם מה שאמרה לעובדת אינו חוקי ובסוף יצאתי כדי לא להעמיד את העובדת השנייה במצב לא נעים.
ניסיתי להתלונן עליה, למנהלת שלה, על העניין עם קיצור המשמרת, אך לא חושבת שאמרו לה משהו בנידון אלא פשוט החליטו להעביר אותי סניף.
כמובן שחבל לי שסבלתי התנהגות כזו, לא קבלתי את התשלום עבור המשמרת שקוצרה, ובכללי בגללה כל הזמן הגעתי לעבודה ללא מצב רוח.
הסניף בו עבדתי הוא גם הכי נוח לי.
עוד עובדים סובלים מההתנהגות שלה, ובדרך כלל מהסניף שעבדתי בו מתפטרים מהר מאוד..
השאלה שלי- מה אפשר לעשות? למי אפשר לפנות?
מצד אחד חבל לי לעבור סניף כי מבחינת נוחות היה לי הכי נוח שם, אבל אני באמת לא יכולה לעבוד איתה.
ובאמת שאני חושבת שאנשים כמוה לא צריכים לנהל ברשת.
ואם בכל מקרה בוחרים להעסיק אותה, לפחות מגיע להנהלה הגבוהה לדעת שככה מנהלת שלהם מתנהגת.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות