שלום, אני בת 22 ועובדת כנציגת שירות טכני בחברת סלולר.
לפני כשלושה חודשים הוסיפו לנו, לנציגי התמיכה גם שירותי מכירה.
אני מקבלת שיחות וצריכה להציע לקראת סיומן מכר כלשהו של אביזר או קו.
אני, שלא התחברתי לנושא כמעט ולא הצעתי, רק כאשר היה לחץ מהבכירים שלי שביקשו שאתחיל להציע לפחות. הייתי מנסה שיחה שתיים ומפסיקה.
היו לי המון שיחות גם מול ראש הצוות שלי שהייתה נוזפת בי על כך ומוסיפה כמעט בכל שיחה אם אני בכלל רוצה להישאר במקום העבודה כי אלו הנהלים החדשים. אמרתי שכן ושאשתדל אבל, זה חזר על עצמו שוב ושוב.
שלשום, ראש הצוות שלי לקחה אותי לשיחה עם מנהל המוקד ואמרה לי שהפעם זה כבר לא יעבור על סדר היום והיא נותנת לי שבוע להוכיח את עצמי, אחרת - יפטרו אותי.
אני מבינה שאכן יש פה צדק ועילה לפיטורין אבל עדיין אין לי מקום עבודה אחר.
אני מצד אחד, לא רוצה להישאר במקום העבודה הזה - גם כי אני לא אוהבת את המכר וגם כי אני מרגישה כבר לא נעים שאני לא עומדת ביעדים שלי בצוות.
אבל מצד שני, אני לא רוצה "להכתים" את שמי ע"י פיטורין
העניין הוא שאם יפטרו אותי תהיה לי אופציה לחתום בלשכה.
מה אני עושה? בבקשה, זקוקה לעצות
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות