שאלה 108033
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אני מרגישה בודדה לגמרי, אין לי כמעט עם מי לדבר ואני מרגישה כאילו אני אוויר

דני בת 23 | כתבה את השאלה ב-11/02/16 בשעה 17:16

אני מרגישה בודדה לגמרי, אין לי כמעט עם מי לדבר ואני מרגישה כאילו אני אוויר כשאני עם אנשים.
אני מפחדת נורא להיפגע ובכל סיטואציה חדשה אני מיד מרגישה חסרת ביטחון, אני לא מצליחה לדבר ומרגישה שלא אוהבים אותי.
אבל כשאני מסתכלת במראה אני רואה בחורה יפה, חכמה ומעניינת, יש לי הרבה תחומי עניין ואני מרגישה שיש הבדל קיצוני בין מי שאני לבד ובין מי שאני עם אנשים.
אני כבר לא יודעת מה לעשות ואיך לגרום לאנשים להתחבר אליי. התחלתי השנה לימודים במכללה בארץ, הגעתי עם הרבה ביטחון ולאט לאט הבנתי שלא כל חבורה של אנשים מתאימה לי ושזה בסדר לא כולם חייבים להתאים ולא כל קשר חייב לקרות ובטח שלא באופן מיידי. אבל בכל זאת אני רואה שאני זאת שיושבת בצד ושאני זאת שאף אחד לא שולח לה הודעה או מתעניין בה(סתם כתבתי במין זכר אני מתכוונת לחברים וחברות כאחד). אמרו לי בעבר שאני מתאמצת יותר מידי בחברת אנשים, משהו שנורא סגר אותי ונורא גרם לי לפחד שמא יגידו לי את זה שוב.
אני במצוקה נוראית ומרגישה כאילו אני לא קיימת בשביל אף אחד! מישהו מוכן לעזור לי? ליעץ לי? על סמך מה אתם מתקרבים למישהו ועל סמך מה אתם נרתעים?

עדכון מדני, שואלת השאלה 2016-02-12 15:53:19

רוב העצות כאן לוקחות בחשבון שאני אדם שלא מתעניין באחרים או שאין לי מיומנויות חברתיות. אבל אני בן אדם שמאוד מתעניין במי שנמצא סביבו, מאוד אכפת לי ואני מאוד אוהבת להקשיב ולהיות שם בשביל אחרים, אבל אף פעם לא היה מישהו שהיה שם בשבילי. היה לי עכשיו שבוע שלם שניסיתי ליצור קשר עם בנות מהמסלול שהיה נראה כאילו יש צ'אנס שתצא מיזה חברות, שלחתי הודעות והתעניינתי בשלומן, כמובן שלא באופן מאומץ ומוגזם, ומעולם לא קיבלתי שום הודעה ושום דבר. לא הרגשתי שלמישהי יש בכלל חשק לדבר איתי תמיד אני זאת שמנסה להתעניין אני מעולם לא הרגשתי את זה בחזרה. עם כמה שזה אולי נכון שפעם הייתי נורא מתאמצת אני לא חושבת שבן אדם שמתאמץ צריך להתעלם ממנו! אולי הוא לבד? אולי אין לו עם מי לדבר? אולי הוא צריך כתף לבכות עליה? זאת לא דרך להיות אנשים טובים! זה לא משהו שהוא נדיר, אני שומעת על לא מעט סטודנטים שטוענים שהם בודדים, שלא שמים עליהם וזאת תופעה שלא צריכה לקרות, אנשים לא צריכים להישאר לבד בשום צורה.
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (16) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות