אני סטודנטית עובדת באחת מחברות התקשורת הגדולות בארץ.
העבודה הזו משתלבת לי טוב עם הלימודים אך מדובר בעבודה במוקד שירות טלפוני.
דיי מאסתי בעבודות מהסוג הנ"ל אבל מה לעשות מאילוצי נוחות ושמתחשבים בי אני עדיין נשארת..
החברה תמיד מתגאה בקידומים והניודים הפנימים של עובדים המתחילים מעבודה במוקדי השירות שלה. אני עוד מעט אחזיק בתואר ראשון ואני רוצה כבר עכשיו להתחיל לעשות את צעדיי הראשונים בחברה אבל הבנתי שלוקח המון זמן (שבתקופת הלימודים ובתואר שלי ניסיון הוא הכרחי) לכן אני לא יודעת אם יש לי את הזמן והכוח לעמוד מאחורי האוזניות ולענות ללקוחות עבור שכר מינימום. לא שאכפת לי מהשכר כמו הניסיון והמשמעות מאחורי העבודה.
מתלבטת האם להשאר עוד כמה חודשים ולקחת את הריזיקה שאולי לא אתקדם ואעזוב או אם זה כך אולי כדאי לעזוב מעכשיו? מה אתם אומרים?
יש שם מנהלים נפלאים אך זה מרגיש שמכתיבים להם למעלה לשמר את העובדים וכל הזמן להזכיר להם על הקידומים והניודים בחברה.. כך שלשוחח איתם זו לא אופציה זה לא מרגיש אמיתי..
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות