שאלה 130454
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

שבועיים לפני תחילת עבודה במקום חדש גיליתי שהמשכורת מבישה

שירה בת 36 | כתבה את השאלה ב-08/08/16 בשעה 09:35

שלום לכולם
כפי שמובן מהכותרת אני אמורה להתחיל לעבוד במקום חדש בעוד שבועיים.
איך גיליתי על המשכורת רק עכשיו? ובכן ברוכים הבאים לעולם ההוראה. מדובר בעבודה במשרד החינוך ועד כמה שזה נשמע אבסורד ומגוחך משרד החינוך לא עושה סימולציות שכר למורים לפני שהם מתחילים לעבוד. ישנן טבלאות שכר שמפורסמות באינטרנט אך בגלל שאני עוברת למשרד החינוך ולרפורמה אחרת (מי שמבין קצת יש עוז לתמורה ויש אופק חדש) משרד החינוך אמור לחשב את נתוניי ולפי זה לקבוע מה תהיה משכורתי. המשכורות והתנאים אגב שונים מאוד בשתי הרפורמות. אופק חדש שייך למשרד החינוך.

במשך יותר מחודש אני רודפת אחר גורמים שונים בניסיון לברר את משכורתי ובכל מקום נאמר לי אותו הדבר "רק בתחילת חודש אוקטובר תדעי מה המשכורת שלך". כלומר רק אחרי שאתחיל לעבוד. מיותר לציין שבית הספר בו אני אמורה לעבוד גם לא יודע להגיד לי בכלל מה משכורתי ומפנה אותי למשרד החינוך.

לאחר גישושים אינסופיים באינטרנט מצאת איזושהי נוסחה לחישוב הנתונים וחטפתי שוק מהסכום שיצא לי בחישובים. למזלי לבסוף גם נחלצה לעזרתי קולגה שעובדת במשרד החינוך והיא שלחה את נתוניי לבעל תפקיד שמבין ויודע לבצע את החישוב. נחרדתי כאשר שמעתי את הסכום והבנתי שחישוביי היו נכונים. אני הולכת להרוויח כמעט 2000 שקלים!!! פחות ממה שהרווחתי עד היום והכל רק בגלל שאני מצטרפת למשרד החינוך ולרפורמה חדשה.
אני רותחת מעצבים ומיותר לציין שהדבר אינו מקובל עלי בשום אופן. אני מרגישה שאחרי מספיק שנים בחינוך והוראה ואחרי שכבר הגעתי למשכורות יפות מחזירים אותי 5 שנים אחורה רק בגלל שעברתי לרפורמה אחרת.
עכשיו אני בדילמה מול מקום העבודה החדש. מצד אחד לא נעים להודיע שבועיים לפני שאני לא מתחילה לעבוד שם (אני כבר משובצת במערכות, אני גם אמורה לחנך כיתה וכד') ומצד שני אני לא מוכנה ולא חושבת שאני צריכה לספוג כזה הפסד במשכורת. מילא המקום החדש גם היה קרוב לבית אבל מדובר בנסיעה של 40 דקות מינימום.
יש לי עבודה אחרת ברקע עם משכורת נורמלית שעוד לא סגורה לחלוטין ואני תוהה האם להמתין עד שהכל יהיה סגור ולהודיע למקום החדש שאני לא מתחילה שם גם אם זה יהיה שבוע וחצי לפני תחילת הלימודים.

מה לעשות עם מקום העבודה החדש?

לא להסכים לספוג פגיעה במשכורת. אין סנטימנטים למקום החדש
 
71
לספוג פגיעה במשכורת השנה. לא נעים לדפוק ככה את המקום החדש
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות