0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אני פשוט לא רוצה להתגייס! ה סתם בזבוז של שלוש שנים מהחיים בשביל להיות כלי משחק

מיואש בן 17 | כתב את השאלה ב-06/10/16 בשעה 13:57

לא רוצה להתגייס, זה סתם בזבוז של שלוש שנים מהחיים בשביל להיות כלי משחק של האנשים שיושבים למעלה ומשתמשים בנו כדי לאיים על כל האויבים שלהם. אם מלחמה פורצת? זה בגלל סכסוך בין המנהיגים, ומי יוצא להילחם? הכלי משחק של המנהיגים. המנהיגים האלה רק יושבים ומסתכלים עלינו מלמעלה נלחמים בשבילם כמו מפגרים. משתמשים בנו וזורקים.
אבל חוץ מהדעות האנרכיסטיות האלה, יש לי הרבה דברים אישיים להגיד על זה.
אני אישית לא טיפוס כל כך חברתי, קשה לי להיפתח לאנשים ואין לי כל כך הרבה חברים. קשה לי להתמודד עם אתגרים אז בטח שאני לא רוצה להשליך את עצמי למסלול מכשולים הזה שנקרא צה"ל. אני שונא להגיע למצבים שאני יודע שאני עושה בהם דברים חסרי משמעות וחוזרים על עצמם, דוגמא: סתם רצים בשטח ומבזבזים אנרגיות, בשביל מה? סתם לסחוט לנו את המיץ? אחרי הצו ראשון הצבא פשוט קבע לי שאני הולך להיות לוחם. יש לי קב"א 52 דפ"ר 70 ופרופיל 72 שמתאים ללחימה שהיא לא חי"ר. קיבלתי שאלון העדפות שבוע שעבר. כל האופציות שם זה לחימה!! הם פשוט שואלים אותי איפה ואיך אני מעדיף למות, בטביעה בהתרסקות מטוס בפיצוץ טנק בקריסה של מבנה רעוע או בדקירה של מחבל שאני אצטרך להתמודד מולו פנים מול פנים.. אני לא רוצה לסכן את החיים שלי בשביל משהו שנוגד את האידיאולוגיה שלי ומבחינתי לא שווה את זה.
בשלוש שנים האלה אני יכול ללמוד באוניברסיטה.. סתם לעבוד ולחסוך כסף, לטייל בעולם. אבל לא. פשוט תוקעים לבן אדם את השלוש שנים הכי יפות בחיים שלו בסבל מתמשך. אני גם לא מבין בשביל מה מתייחסים לאנשים כל כך מגעיל בצבא! אם מכריחים אותם לבוא לשם?! אני מוכרח להתגייס, יופי, אין לי ברירה אחרת. עכשיו יתייחסו אליי כמו אל שק זבל ואין למי להתלונן, זה אתה מול המערכת הענקית הזאת שבה אפשר להגיע רק לאנשים שלמטה ולא יכולים לעשות כלום, אלה שקומה מעליהם עם אוזניים אטומות ולאלה שמעל אי אפשר כבר להגיע.
איך מקבלים פטור?? כל פעם שאני מסביר למישהו שאני לא רוצה להתגייס זה איכשהו ערס שמורעל על הצבא וחושב שהצבא לא יכול להתמודד בלעדיו ואומר לי שזה קל לקבל פטור -_-
לכל המורעלים! אתם משרתים כדי להגן על ביבי!! לא על המדינה שלכם! זאת מדינה חרא שמנצלת את האזרחים שלה ולא מתחשבת באף אחד!! היא תוכל להתמודד מעולה בלעדיכם!!
אני רוצה לקבל פטור אבל אין למי לפנות בנושא הזה! וגם אם לא נקבל פטור אז לפחות שיתנו לי איזה תפקיד קטן ופשוט ולא לקבוע לי ישר שאני אהיה לוחם.
מישהו יודע לאן אפשר לפנות כדי לקבל פטור או תפקיד קל יותר שיתאים *לי*, לבן אדם שמבזבז שלוש שנים מהחיים שלו ומסכן אותם על הדרך ולא *להם* שיוכלו להתמודד מעולה בלעדיי?

אתם חושבים שיש משהו במה שאני אומר?

כן
 
89
לא
 
47

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (15) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות