שאלה 14412
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לימודי המשחק והמגרנות מתנגשים, מה עושים?

אני בת 17 | כתבה את השאלה ב-30/10/13 בשעה 15:04

היי, אני לירון בת 17 והחלום שלי הוא להיות שחקנית. כשאני חושבת על העתיד אני רואה משחק משחק ומשחק. זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם, הדבר שהכי ממלא אותי ואני לא רואה את עצמי עושה משהו אחר חוץ מזה..
אני גרה בסוג של חור ובגלל זה חיפשתי המון זמן שיעורי משחק באיזור והתוצאןת לא הניבו כלום. רק לפני בערך חודש מצאתי סוף סוף קורס משחק שפועל חצי שעה נסיעה מאיפה שאני גרה. הייתי מאושרת והלכתי לשיעור הראשון ובאמת שכל כך נהנתי.. זה היה שיעור המשחק הראשון שלי היי פעם אבל בהחלט שמצאתי את עצמי שם. לא הייתי ביישנית וסגורה כמו שאני תמיד, לא הרגשתי טיפת פחד וזה רק חיזק את ההרגשה שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. בשני השיעורים הבאים לא הגעתי כי תקפה אותי מיגרנה נוראית. (אני סובלת ממיגרנות כבר 4 שנים, בחצי שנה המצב הדרדר. יש הרבה יותר התקפים וגם העוצמה הרבה יותר קשה. בגלל זה יוצא לי להפסיד הרבה ימי לימודים גם.. מה שיש לי זו מיגרנה מיוחדת ונדירה לפי מה שהרופא שלי טוען. מדובר בכאבי ראש איומים, סחרחורות, שחור בעיניים וכמו כן אני מגמגמת ויש לי קשיי נשימה בהתקפים הקשים יותר. זה נורא משבש לי את החיים.)
נחזור לשיעורי המשחק.. בשיעור האחרון דווקא כן הלכתי ושוב מאוד נהנתי והיום יש שיעור ואני לא יודעת מה לעשות ואם ללכת. כל חודש עולה 340 ש"ח, יש מפגש כל שבוע לשעתיים( סה"כ 8 שעות חודשיות וכל מפגש 85 ש"ח). אם לא נמצאים עדיין משלמים את המחיר המלא של החודש וזה מה שמטריד אותי... בחודש שהיה עכשיו הייתי רק פעמיים ועדיין ההורים שלי יצטרכו לשלם 340 ש"ח מלאים. ומה יקרה בהמשך השנה? עד חודש יוני התשלום הוא 3060 וזה המון!! צריך לשלם מראש לכל השנה ואני לא יודעת מה לעשות כי ברור שיקרו עוד מקרים כמו שקרו החודש הזה שיהיה לי התקף ואני לא אוכל ללכת ככה שיהיו המון פעמים שאני אגיע לשיעור-שניים בחודש. יש לנו בעיות כלכליות וההורים שלי מאוד רצו שאני אלך כי זה עושה לי טוב אבל אני לא יכולה שלא לחשוב על הסכומים שהם יצטרכו לשלם כשאני בכלל אלך לחצי מהמפגשים עד סוף השנה ואולי אפילו פחות.
מאוד רציתי איזה חוג כזה, משהו משלי.. שיעשה לי טוב במהלך השבוע ואם אני אפרוש זה בטח גם ישפיע על העתיד שלי כי איך אוכל להיות שחקנית בלי ללמוד משחק לא?
יש היום שיעור ואני פשוט לא יודעת מה לעשות.. אם ללכת או לא.. מצד שני זה מה שאני רוצה לעסוק בו בחיים ואני נהנת שם אך מצד שני אם אני הולכת היום אני בעצם מתחייבת לשנה שלמה כשרוב הסיכויים שאני לא אגיע להמון מפגשים וההורים שלי שנמצאים בבעיות כלכליות עדיין יצטרכו לשלם מחיר מלא.
חשוב לציין שאפילו היום אני עדיין לא יודעת אם אני הולכת כי אני עם כאב ראש חזק.
מצטערת על החפירה ותודה למי שקרה הכל. בבקשה תעזרו לי. מה לעשות? זה שאני לא אלמד משחק ישפיע על החלום שלי? אוף אני אובדת עצות

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות