שלום לכולם.
אני נציגת שירות ותיקה בחברת תקשורת מוכרת.
אני מניחה שכולכם מכירים את הישראלי המצוי, זה שחושב שמגיע לו הכל ושהוא יכול לדבר לנותני שירות איך שמתחשק לו. מי שחווה זאת יודע במה מדובר.
בתור נציגת שירות ותיקה יצא לי כבר לחטוף הרבה פעמים צרחות מלקוחות עצבניים, אבל היום זה היה השיא.
הגיעה אליי איזו לקוחה חסרת תרבות (בסגנון אנשי השוקולד של הטיסה לורנה) שדיברה אליי פשוט בזלזול ובחוסר כבוד משווע (בלשון המעטה) צעקה עליי להזדרז, ושאני לא יודעת לבצע את העבודה שלי, בזמן שאני דיברתי אליה רק בכבוד, הסברתי לה מה אני מבצעת לה במנוי בכל רגע נתון והייתי מאוד אדיבה וסובלנית, בעוד היא ממשיכה לצעוק עליי ולהשפיל אותי. כאמור, כבר יצא לי לקבל צעקות ואני בדרך לא מתרגשת, אבל הלקוחה הספציפית הזאת פשוט דיברה אליי כאילו אני עבד שלה. למרות הכל נשארתי לטפל בה עד הסוף (בזמן שמישהו אחר כבר מזמן היה מנתק לה את הטלפון בפרצוף)
עכשיו ההתלבטות שלי היא כזאת... (ובואו לא נהיה מתחסדים)
לי בתור נציגת שירות יש הרי את כל הפרטים שלה, החל מת"ז ועוד לפרטי חשבון הבנק...
חשבתי פשוט לשלוח בשמה בקשת נתק דרך שרת פרוקסי כלשהו, ככה שאין סיכוי שמישהו יוכל לאתר אותי אפילו בטעות...
היא תקבל את מה שמגיע לה (כאבי ראש) ואני אבוא על סיפוקי בשלום:)
מה אתם אומרים? ממש מפתה אותי לעשות את זה. (כמובן שאחכה כמה שבועות או חודש עד שאעשה זאת כדי שזה לא יראה שקוף)
אודה לתשובות כנות ולא מתחסדות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות