היי, אני לינוי בכיתה יב'.
מכיתה י' היו לי מלא חברות שאהבתי אותן והן אהבו אותי, ושתיים מהן היו החברות הכי טובות שלי והייתי איתן כל הזמן ודיברנו כל הזמן בבית ספר ובחוץ. עד שלאט לאט התרחקנו. הרגשתי שלא יכלתי להיות תמיד עם אותן החברות. התחלתי להתחבר בכיתה יא' לשתי חברות שהיו פחות טובות שלי עד שנהיינו שלישייה מחוברת מדברות כל הזמן. כמו עם שתי הבנות הקודמות. אך כשהגענו לכיתה יב', נוצר איזשהו ריב והתרחקנו. אך לאט לאט שוב התחברנו קצת אבל לא הפכנו שוב לשלישייה. עם אחת מהן רבתי על משהו מאוד מטומטם וילדותי ועד עכשיו היא לא מדברת איתי, והילדה השנייה לקחה צד אליה והתרחקה ממני שוב. בקיצור, אני מרגישה עכשיו בודדה מאוד. לא מרגישה שיש לי חברות אמיתיות כי כל הבנות שהייתי קרובה אליהן קודם התחברו ביניהן ונשארתי בחוץ. אני מרגישה שטעיתי ובגדול. לקחתי את כל החברות כמובן מאליו ולא היה אכפת לי מהן כל כך כי תמיד חשבתי שחברות נשארות ולא עוזבות. דרך אגב, הילדה שרבתי איתה ולא מדברת איתי, מתנהגת בילדותיות מוחלטת מאחר ואני מנסה להתקרב אליה ולהשלים והיא רק בורחת ממני. שמעתי מחברה אחרת שהיא אמרה שהיא לא מחשיבה אותי כחברה והכל בגלל ריב אידיוטי. אני לא רוצה לאבד את הכבוד העצמי שלי בגלל ילדה כזו. אבל מה שאני רוצה להגיד, זה שעכשיו באמת אני מרגישה בדיכאון, בודדה וחסרת חברים. לא משנה גם כמה אני מנסה להשתלב בחזרה, הן לא באמת מקבלות אותי ל"חבורה". אני כל הזמן אומרת לעצמי שזו כיתה יב', השנה עוד מעט נגמרת, תסבלי רק עוד 3 חודשים וזהו!!! אחר כך בצבא תכירי חברות חדשות והפעם תעריכי את מה שיהיה לך. אבל זה לא עוזר אני לא רוצה להרגיש כל כך רע במשך כל הזמן שנותר לי בתיכון. רציתי לחוות אותו בהנאה ובכיף ואני מרגישה שזה מגיע לי. חברות שלי לא באמת חברות אמיתיות וזה מה שהבנתי עכשיו. לא אכפת להן ממני שאני מרגישה כל הזמן בודדה ובחוץ, הן לא שמות לב אליי. בבקשה תעזרו לי מה לעשות... תודה רבה ;(
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025