שאלה 175980
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך אני מתמודד עם העבר שלה? ראיתי שהיא דיברה עם עשרות גברים בעברה

ישראל בן 29 | כתב את השאלה ב-01/07/17 בשעה 20:28

שלום לכולם,
אני מניח שאני הולך לקבל המון תגובות כנגדי אבל באמת שאני לא מרגיש שאני יכול לשלוט על זה.
הסיפור הוא כזה, הייתי בקשר עם מישהי משהו כמו 7 חודשים, זה התחיל כמשהו לא מחייב אבל לאט לאט התחילו לצוץ רגשות של 2 הצדדים, אבל עדיין הקשר לא היה רישמי והיינו נפגשים בעיקר אצלי בבית, אחרי תקופה מסוימת היא הרגישה שזה לא מתקדם ונפרדנו, אחרי הפרידה היא יצאה עם מישהו כסוג של ריבאונד (ושכבו) ואחרי שהקשר החדש שלה גמר היא הרגישה וגם אני הרגשתי שאנחנו אוהבים וחזרנו להיות ביחד רק שעכשיו הקשר הרבה יותר טוב, הכרנו את המשפחות, הכרנו את החברים ומתקדמים בקצב טוב מאוד.
הבעיה שלי שאני יכול להיות מאוד פריטמיבי ונכנסתי לה לפלאפון וראיתי שהיא דיברה עם עשרות גברים בעברה והיית נפגשת עם כמה ביחד והיא בת 23 ולא הייתה בקשרים רצינים רק בקשרי יזיזות ובקשרי סטוצים, גם במהלך הזמן כשהיינו כביכול בקשר היא הייתה נפגשת עם עוד גברים בלי ידעתי כמובן.
היא אף פעם לא רוצה לדבר על העבר שלה וגם לא על שלי וזה הגיוני כי העבר שלה ממש לא נראה טוב בעיניי, ראיתי גם שחלק מהחברות שלה טענו שהיא הייתה עושה אורגיות ושוכבת עם גברים במועדונים בשירותים ומאז אני מתקשה להתנהג אותו הדבר, כן אני יודע שמה שהיה בעבר שייך לעבר ורובכם הולכים לספר לי עד כמה אני פרימטיבי, אני באמת יודע שכרגע היא מאוד מאוד נאמנה והפחד הוא לא שהיא תבגוד בגלל הנטייה שלה ללכת עם הרבה גברים, אני לא מצליח להתנהג אותו הדבר זה כל הזמן יושב לי בראש העבר שלה וזה מטריד אותי במשך כמה ימים, אני לא רוצה עדיין לעלות בפניה את זה כי אני לא חושב שהיא תצליח להבין אותי.
היא מבחינתה מתנהגת כרגיל ואוהבת כרגיל ואני מוצא את עצמי במיטה כשהיא ישנה וחושב כל יום אולי לסיים את הקשר הזה כי הראש שלי מאוד מוטרד מהעבר שלה.

מה עושים?

עדכון מישראל, שואל השאלה 2017-07-03 17:19:39

קודם כל ראיתי פה כמה שרשמו לי למה לא שאלת אותה לפני שחיטטת לה בפלאפון?
אז קודם כל .. כן שאלתי הרבה פעמים לפני זה והיא לא הייתה מעוניינת לדבר על ההעבר שלה אף פעם או שהייתה מתחמקת, ותמיד ביקשה לא לדבר על זה.
פעלתי מהאינטואציות שלי שלרוב לא מטעות אותי וגילתי את האמת דברים שחשבתי שאני אגלה, המון המון גברים.. משהו שלי אישית קשה לסבול. שלא נדבר על ספק אורגיות וספק סקס בשירותים שאם זה לא היה ספק אני יכול להגיד לכם שזה בוודאות היה נגמר כאן ועכשיו.
ראיתי פה כמה שאמרו לי שבגלל שלי לא היה הרבה בחורות וסקס אז אני לא יכול להתמודד עם העבר שלה. ההפך הוא הנכון והיו לי הרבה סקס והרבה בחורות אבל אני אמרתי כבר שאני פרימטיבי בנושאים האלה וחושב שבחורה צריכה להיות קשה להשגה ולא להפגש עם כל גבר בקלות או לעלות למיטה בקלות וזאת זכותי לחשוב ככה, כן אני חושב שיש הבדל בין המינים מה לעשות שאני לא מתיימר להיות משהו שאני לא(מודרני).

פתחתי איתה את הנושא הזה כי כבר לא יכולתי להתאפק כי מאז שראיתי את מה שראיתי התנהגתי אליה לא יפה והיא קלטה את השינוי, אמרתי לה את האמת שנגעתי לה בפלאפון וראיתי הכל, ושאלתי אותה לגבי הדברים שקראתי, היא הגיבה בפניקה גדולה ואחר יום שנרגעה אמרה לי או שזה נגמר או שאתה מניח את הנושא הזה של מה שהיה בעבר שלי.
אני כרגע בשלבי הדחקה ומנסה לא לחשוב על זה למרות שלפעמים זה פתאום עולה לי כשאני ביחד איתה ואני משתדל להלחם בזה.
הבעיה היא שבגלל העבר שלה וחוסר הרצינות היא בשניה יכולה להתהפך ולגמור את הקשר וכמו שמישהו אמר פה, לאורך ההיסטוריה שלי איתה כל פעם כשנגמר או עשינו הפסקה היא תוך יום כבר מצא כמה גברים ל"התנחם" אצלהם. האם אני באמת יכול לסמוך על בחורה ולהיות עם בחורה כשאני יודע שכל וויכוח או ריבון יגרום לי להתערער בה ולחשוב שהיא שוב תנסה למצוא נחמה בגבר אחר?

היי דנה. אולי דבריי לא הובנו לך אבל ניהלנו בהתחלה קשר מאוד רציני ומאסיבי שכמעט כל יום נפגשים ויוצאים והכל. הקשר פשוט לא היה פורומלי ולא כןלם ידעו עליו אלה רק הקרובים אבל אני מבחינתי לא עשיתי כלןם עם אף אחת וגם היא לא.. רק כשהיו תאקלים או ריבים היא הייתה ישר קופצת לזרועות של גברים אחרים.. לא הייתי קורא לזה קשר יזיזות.. ממש לא
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (20) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות