שלום לכלום,
אני יודעת שמדובר בשאלה קצת מוזרה.
אבל אני מתרגשת כמו ילדה קטנה, וכל פיסת מידע תעזור לי!
בשעה טובה התקבלתי ללימודי תואר שני במנהל עסקים.
יש לי תואר ראשון בתחום לא רלוונטי, תואר שהיה לי קשה מאוד- ולא רק מבחינת הלימודים. לא הסתדרתי מבחינה חברתית, נאלצתי להתמודד עם פרויקטים צוותים בכוחות עצמי, בשלב מסוים עקב אילוצים שלא היו תלויים בי עברתי לגור מאוד רחוק מהמכללה בה למדתי, והנסיעות פשוט שאבו ממני את כל הכוחות שלי והרצון לחיות. מה גם שהייתי מאוד צעירה, ולא באמת ידעתי איך להתמודד עם כל מה שקרה לי (התחלתי ללמוד ישר אחרי צבא)
כיום, אני הרבה יותר מאופסת. אני הולכת ללמוד לא כי אימא ואבא לחצו. אלא כי אני מרגישה צורך וחוסר במסגרת העבודה שלי.
אני גם בררתי המון על המקום בו אני הולכת ללמוד- אני מכירה המון אנשים שלמדו שם, למודים כרגע, ואפילו כמה חבר'ה מהעבודה שמתחילים ללמוד ביחד איתי :)
ועכשיו לשאלה (המטופשת והשטחית, אני יודעת!)
על איזה ציוד אתם ממליצים?
אני מאוד פרפקציוניסטית. מאוד חשוב לי שהקלמר, יתאים לתיק, יתאים למחברת, יתאים לגווני העטים וכו'
סביבת לימודים מושלמת מבחינה לוגיסטית קריטית לי לצורך הצלחה בלימודים. (כל אחד והשריטות שלו, אל תשפטו אותי לרעה)
אשמח לדעת מניסיון של בוגרי תואר ראשון או שני במנהל עסקים-
האם משתמשים יותר במחברות וקלסרים או יותר בלפטופ?
מה יותר נוח- קלסר או מחברת?
אני יודעת שזה נשמע שולי, אבל חשוב לי לדעת את הפרטים האלו מראש.
כל מידע נוסף שתוכלו לנדב לי מניסיונכם האישי יתקבל בברכה!
תודה!!!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות