היי חברי אתר Askpeople אני מאוד שמח שהאתר הזה קיים כדי לקבל איזשהו פידבק מהצד שיעלה פה צד אחר קצת פחות שייך למקום העבוד.
אז הכל התחיל שהקמתי צוות חדש במוקד פרונטלי באיזור המרכז שהגעתי לסניף הכנתי לי צוות חדש ישן שמכיל גם חברה ישנים וגם חברה חדשים
החברה החדשים והישנים כל פעם נותנים לי בכל סידור תירוץ חדש, כלומר נותנים סידור כמו שצריך - משמרות והכל סבבה אבל שמתחיל השבוע מתחילים הבעיות.
אחד חלה השבוע וזה הוביל אותי לבקש מהצוות שיירתם ואף אחד מאנשי הצוות לא טרח להירתם לזה ולבוא להגיד שהוא יעשה את זה. כששאלתי את אחד מהחברה האם הוא מוכן להחליף משמרת כדי שלא תהיה בעיה היא השיב "יש לי דברים אישיים מה אכפת לך קבעתי כבר עם חברים למה זה צריך לעניין אותך"
מה זה התשובה הזו? רציתי לדעת מה עושים במקרה של עובדים כאלה. כמעט כל הצוות ככה ולא עשיתי להם דבר רע. במשמרת אני מביא להם ללכת להפסקה של חצי שעה על אף שהם עובדים 6 שעות במשמרת ולא 7 ויש מצד אחד לחלק מהם משרה מלאה אבל כשהם מבקשים הם אומרים לי "שמע אתה צריך חזכור שאני משרה מלאה ולא חצי אל תשכח לשבץ אותי"
ואז דופקים אותי עם זה שאחד חולה עכשיו עד סוף הקריסמס השנה החדשה בכוונה כנראה או שלא אני לא יודע אבל הוא לקח עד יום חמישי הבא חופש בגלל וירוס שמנוהל באקמול שהביא לי אסמכתא מהרופא.
עייפתי כבר מה עושים?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות