היי,
אל תענו רק לפי הכותרת, זה לא ממש חניכה כמו שאתם חושבים, אסביר בהמשך.
אני לא מתגייס בגלל סיבה רפואית, ובגלל שאני המון שנים בצופים ואני אוהב מאוד את המסגרת הזאת, אני מעוניין להדריך שכבה שנה הבאה (כנראה שלא בשבט שלי אלא באחד קרוב חדש וקטן יחסית, כי השבט שלי הוא גדול ומוכר אז יותר נכון בעיני לעזור לשבטים החדשים להתפתח). כמדריך שכבה יש עבודה שהיא גם מעט ניהולית אבל רוב העבודה היא, כמו שזה נשמע, להדריך שכבה. מדריך שכבה יכול להדריך שכבה כלשהיא בטווח שבין י-יב, ששכבות אלה הם בעצמם מדריכים את השכבות הצעירות, או פעילים..) רוב הפעולות כמדריך שכבה הן לא פעולות על ערכים וכאלה, אלא יותר גיבוש וכיף, וכמעט אין דיסטנס בין המדריך לשכבה.. אנחנו למשל היינו הולכים לאכול עם המדריכים שלנו, אפילו לים, ערבי גיבוש עם על האש.. והם תמיד היו פתוחים וזרמו איתנו..
בכל מקרה התחלתי לעבור שם סוג של חפיפה לקראת השנה הבאה, ובמסגרת החפיפה להכיר אנשים מהשכבות השונות (בעיקר י-יא כי השמיניסטים במילא לא יהיו כשאכנס שם לתפקיד). יש שם כמה בנות חמודות שנתנו לי את המספר שלהן והן מדברות איתי המון..
אני בדילמה מוסרית, כי מצד אחד אחת הילדות שם ממש מוצאת חן בעיני והיא לגמרי בקטע שלי, אבל מצד שני יש מצב שאהיה המדריך שלה, ואני לא יודע עד כמה קשר כזה לגיטימי.. למרות שכמדריך שכבה אין דיסטנס ואני לא מתבקש לייצג משהו, אני מרגיש צורך בכל זאת כן להוות עבורם מישהו שאפשר לסמוך עליו ועל העצות שלו, כמו שעשיתי בהצלחה כמדריך כיתות ה, שעכשיו החניכים שלי בכיתה ז והם עדיין שומרים איתי על קשר ומספרים לי חוויות מתייעצים כשצריך.. האם קשר כזה יפגע בתדמית שלי? נניח ולא אדריך את השכבה שלה, האם מצב כזה לגיטימי? חשוב לציין כי החניכים עצמם לא כפופים אליי כמעט בשום צורה, הפעולות הן בגדר רשות וזה בדכ דברים מגבשים וכיפיים כאלה, והתפקיד הניהולי הוא לרוב מתנהל מול הדרגים היותר גבוהים ולא מולם..
אשמח לחוות דעת :)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות